Zoef zoef

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door fairy2011, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heeft iemand al ervaring met de vtech zoef zoef lijn?
    Hij zou moeten passen op de toet toet serie. Ik kwam er net zelf pas achter dat deze lijn bestond. Is hij net zo leuk als toet toet schijnt te zijn?

Heb zelf nog geen toet toet of zoef zoef in huis, maar twijfel of het al leuk is voor mijn zoontje straks.

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor onze dochter, 17 maand, enkele dieren en ze vind ze geweldig. Wij weten dus ook zeker dat we straks de uitbreidingssets gaan kopen, we zeiden al de dierentuin word haar 5 dec cadeautje:D

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik ben zwaar verliefd op de zoef zoef dieren! Ze heeft er al twee hahaha al kan ze er nu nog niet zo veel mee!
    En voor haar eerste verjaardag krijgt ze denk ik een speelset van zoef zoef

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik ben er helemaal dol op! Wij hebben nu Anne de aap voor ons meisje maar ik wil de nieuwe sets voor haar verjaardag kopen. Nu zag ik dat het pas alleen via bol.com te koop is (dierentuin, beren boomhuis, avondturenpad en wegdelen). Maar daar zit een lever tijd van 8-10 weken op:(. Hopelijk komen ze begin september op nog meer plekken zodat we het nog op tijd kunnen kopen voor haar verjaardag. Anders zijn de Sint en kerst cadeautjes al bedacht haha.

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Jippie het boomhuis was toch nu al leverbaar! Oma heeft hem meteen besteld:D hopelijk de rest ook snel leverbaar.

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Grappig dat het topic weer omhoog geschopt is. Ik kwam dus achter het bestaan vanwege de nominatie als speelgoed van het jaar 2014.

Goed te horen dat ze leuk zijn! Ik ga ook eens kijken of het verjaardag of Sinterklaas cadeau moet gaan worden :D.

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bij lobbes.nl hebben ze de avonturenpaden ook al dus neem aan dat die ook snel in andere winkels komt. En wat ik op Facebook vtech heb begrepen zou de dierentuin ook eind aug uitkomen.

8. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Wij hebben nu twee dieren ; Anne de aap en Tygo de tijger. M'n jongste dochter van 10 maanden kan er nog niet vel mee, maar wordt wel vrolijk van het muziekje en gaat dansen. M'n andere dochter van 3 vind ze ook erg leuk.
    De avonturenpaden zijn al te koop bij intertoys en Bart Smit. Volgens vtech komt de dierentuin en het boomhuis eind augustus.
    M'n jongste is begin oktober jarig, dus ik ga enige aanvullingen vragen van de zoef zoef lijn :)

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik vind ze ook wel leuk, maar mijn dochter (nog) niet. Ze is nu 16 mnd en doet er he-le-maal niets mee.
    Misschien komt het nog...
    Heb overigens ook wat toet toet dingen, die ook compleet genegeerd worden.

Heel soms spelen de 2 oudsten er even mee ;)...

Dl speelt het liefst met speelgoed van de oudere kinderen (zucht). Het keukentje, nepfruit, Schleich dieren, metalen autootjes, My little pony, MacDonalds speeltjes. Zo lang het 3+ jr is, vindt zij het leuk, ha ha ;).
    Geeft helaas dus veel gedoe ;).

Deel Deze Pagina