Hallo Mama's, Morgen is mijn dochter voor het laatst op de creche, daar heeft ze 2 jaar op gezeten en nu is ze er morgen voor het laats omdat ze na de zomervakantie 3 dagen in de week naar de peuterspeelzaal zal gaan. Nu heb ik als afscheid allemaal van die winnie de pooh kleine ijsjes gekocht voor de kinderen in haar klas. En voor de juffen magnums in 2 verschillende luxe soorten en 1 doos hele luxe soort cornetto's. Alleen achteraf vond ik het wel een erg saai afscheid kado voor ze daar. Wat vinden jullie, moet ik het zo laten of zou ik iets anders kunnen doen? Iets om het alsnog leuker te kunnen maken? Veel tijd heb ik helaas niet meer alleen morgen tot het eind van de dag............................ Bedankt vast!
voor de kindjes is het denk ik wel goed hoor,die zijn snel tevreden Voor de juffen;als je echt nog iets erbij wil doen,kun je misschien(samen met je kindje)een doos mooi versieren met foto's,handafdrukken,...en daar dan de ijsjes indoen?Ik weet alleen niet of je daar nog tijd voor hebt,jammer genoeg. Je zou eventueel aan de cornetto's (snel! ) kleine bedankkaartjes kunnen hangen,alleen zal dat bij zo'n magnum best moeilijk zjin! pff,ik weet eigenlijk anders voorlopig niks.... Maar om je een beetje gerust te stellen:ik vind het cadeau helemaal niet saai hoor! Als ik nog iets kan bedenken hoor je het wel!(ik kan je niks beloven )
Ok hier nog een paar iedeetjes: mini-wijnflesjes met zelfversierd etiket Een vaas kopen voor in de klas en dan voor elke juf/meester een (plastic) roos kopen met een kaartje met de naam van je kindje erop mini-fotolijstje(eventueel+foto van je kindje) kaarsjes-theelichthouder met lintje errond en kaarsje sleutelhanger/mini-zaklamp bloembolletjes in zo'n doorzichtig papiertje mini-fruitmandje (kunnen ze ook later opeten,gewoon om al het 'ongezonde' te compenseren ) Nou,dit waren m'n ideetjes,ik hoop dat je er iets aan hebt of een idee hebt opgedaan! (en anders hou je het toch lekker bij de cornetto's en magnums meid! )
Dank je wel lieve Lucia. Ik ga voor de vaas met rozen. Denk dat het zo meer als voldoende is en helemaal te meer omdat ze maar 1 dag in de week ging. Groetjes van Rabia
Ik werk zelf op een kdv en als ouders iets willen geven als afscheidskadootje, dan vindt ik het leuk als ze iets voor de groep kopen. Bv. een voorleesboekje, puzzel of een leuk schilderijtje.
Weet je Diddl, daar heb ik ook nog over na zitten denken. Te meer zodat die kinderen dan zelf lekker kunnen spelen en de leidsters dan weer hun handen vrij hebben. Tenslotte kun je niet genoeg speelgoed op een creche hebben!
Graag gedaan! Altijd blij als ik iemand kan helpen hahaha En meid,volgens mij kun je er wel van op aan dat het genoeg is zo hoor!