Traktatie afscheid peuterspeelzaal (geen eten!)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door natjes, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Hoi allemaal,

Komende maandag gaat zoontje voor het laatst naar de peuterspeelzaal en gaat trakteren. Nu blijken er nog twee andere kindjes jarig/voor het laatst, en gaan dus ook trakteren ;)
    Ik vind het beetje sneu voor zoontje om te zeggen, nee je gaat niet trakteren. Hij heeft zijn feestmuts al gemaakt met de juf namelijk :D

Anyway; Hebben jullie traktatie - ideeën waarbij geen eten/snoep te pas komt?

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    bellenblaas
    uitdeelboekjes
    stickervellen

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wat is je budget?

Mogelijke ideetjes: kleurboekjes, stickers, knutselsetje, kinderparaplu, (voor)leesboekje.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Bij een Hema, action ed heb je ook vaker zakjes met uitdeelcadeautjes. Kan vanalles zijn van kleine instrumentjes tot jojo's, badeendjes ed.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik vind van die uitdeelboekjes altijd erg leuk. Stickervellen, bellenblaas en (stuiter)ballen zijn hier ook altijd een groot succes.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn dochtertje had ook tegelijk met een ander kindje getrakteerd toen ze voor het laatst was. Ze vonden het allebei wel leuk, samen trakteren.

Ik had vooraf even met de andere moeder overlegd wat het andere kindje ging trakteren. Zodat we geen gelijke traktaties hadden. Mijn dochter had notitieboekjes+potloodjes(action) en een doosje rozijntjes. Het andere kindje een mok met wat lekkers er in.

7. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
  8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik heb bij de action van die kokertjes gekocht met kleurpotloodjes erin (42 cent). Daar kun je ook pakjes met kladblokje kopen. Met cars erop of met Disney. Ik meen zo'n 50 cent en dan heb je er zes of acht.

Nou.. voor de meiden had ik dus potloodjes met paarden op het kokertje en Disney blokje en dat in een leuk folietje gepakt met lintjes. En voor de jongens had ik met een auto erop en zo'n cars blokje. En kinderen in die leeftijd vind het geweldig!!

Je kunt ook stempels kopen bij de hema en die met een kladblokje uitdelen. Zitten er 26 in een doosje geloof ik voor 3 euro.

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mijn zoon kwam voor de vakantie van peuterspeelzaal thuis met een handje waar je mee kunt zwaaien en klapperen (snap je wat ik bedoel). Daaraan zat een briefje met een tekst zoiets als: je kunt me nu uitzwaaien want ik ga naar de basisschool. Daar zat dan nog wel iets van een snoepje bij gedaan maar.goed dat hoeft dus niet.

Geen idee waar je die dingen kunt kopen maar misschien als je erop googeld?

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bij de action hele leuke boekjes van knuffie het konijn en hector de hond voor iets van €0, 59 cent

11. Maia

Maia Niet meer actief

Ik heb bij de action potloden gekocht en gummen, die met een gekleurd lintje aan elkaar geknoopt, Fleur haar hand overgetrokken en uitgeknipt en daarop iets van Fleur 4 jaar, bedankt voor de leuke tijd, die ook eraan en aan de onderkant van het potlood een doosje rozijntjes. Dat zou je evt. weg kunnen laten.

12. natjes

natjes Niet meer actief

Nou ik ben eruit! Bedankt voor de tips ieder geval!
    Ik heb uitdeelzakjes gehaald bij de action. Pakjes drinken, zo'n feesttoeter, ballon erin en dicht gestrikt met lint. Ik geloof dat dit ook wel voldoende is, het ziet er feestelijk uit

13. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Wij hebben voor Meneer in de creche getrakteerd indertijd:
    zelfgemaakte kleurboekjes rond thema "baby tot 1j" voor zijn 1e verjaardag, met een foto van Meneer op de flap (gewoon op de computer gemaakt en bij een drukker laten drukken en nieten).
    een snoepje (gewoon wit papier met strikjes om de zijkanten dicht te binden) met "nicnacjes" (soort droge koekjes) erin.
    Fruitmand ter gelegenheid van zijn afscheid, hij was ziek de dag zelf (mja) dus achteraf af gaan geven.
    Voor zijn geboorte hadden we een grote doos doopsuiker gezet, ik zag dat anderen individuele dingen deden dus bij nummer 2 ga ik extra doopsuikers maken voor de creche erbij.

Deel Deze Pagina