Wij hebben een groot bed gekocht voor ons zoontje en ik vroeg me af waar je een anti-uitvalplankje los kunt kopen. Zelf knutselen zal ook wel lukken, maar kant een klaar is lekker makkelijk. Wil er toch graag een plankje langs aangezien het een iets hoger bed is als standaard. Grtz
Bij babywalz Een bedhekje maakt elk bed veilig voor kinderen! - babywalz- babywalz Misschien ook wel bij een 'gewone' babyzaak of een praxis, gamma ois.
je kunt ook een knuffel net onder de matrasrand leggen. Dat doen wij al ruim een jaar. Niks geen gedoe met rekjes. Eerst hadden we een dikkere knuffel, zodat de matrasrand echt omhoog stond, nu al een iets kleinere. Binnenkort gaan we een heel kleintje doen, en daarna zónder proberen.
Toevallig van de week bij ikea gekocht. 10 euro p.s. Ik heb er twee gekocht, kennis vertelde dat je ze dan ev. ook nog op elkaar kan bevestigen als je het te laag vindt. Vandaag komt mijn zoontjes grote bed komt vandaag, ben benieuwd of het er goed oppast.
Thanx dames! Ik heb gewoon op de verkeerde naam zitten googlen denk ik. Ik zag het nergens op de ikea site...? Ik vind de meeste zo lelijk....zo ziekenhuis reling achtig....snappie? Maar heb nu wel iets moois gezien. Bedankt!!
Volgens veel mensen en winkelpersoneel niet de goede oplossing, dan kun je ze tot weet ik veel hoe lang met zo'n rekje laten slapen, ze moeten er aan wennen. Wij hebben de eerste periode een matrasje uit het kinderbedje op de grond gelegd. Ze is er in de eerste periode nooit uitgevallen, later wel een keer, waarschijnlijk tijdens dromen enz. Met een hoogslaper vind ik het wel anders, dan maak je toch een flinke smak naar beneden, een bed zitten ze toch vaak nog in de dekens/dekbed gerold.
Zit wat in 123meisje! Zat me net te bedenken....het is een bed met onderschuif lade, waar we natuurlijk ook tijdelijk zijn ledikant matrasje in kunnen leggen! Ik zal er nog eens goed over nadenken!
ikea! inderdaad 10 euro en super makkelijk te bevestigen, ik kon het zelfs helemaal zelf, nou dat zegt nogal wat.. het werkt bij ons perfect! het voordeel is ook nog dat je zelf bepaald of welke positie je hem plaatst, dus dicht bij het kussen of wat lager, richting halverwege het bed. volgens mij is het een standaard artikel, iets wat ze altijd wel hebben, ook al staat het niet op de website. het plankje is wit, de bevestigingspootjes zijn mat zilverkleur. anders bel je toch gewoon even naar het filiaal waar je het wilt kopen?