Traktatie frietbakje met snack

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Dubbelgeluk, 25 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Mijn zoontje wil graag als traktatie een bakje met chips in de vorm van frietjes en een twix als frikandel trakteren.
    De bakjes kan ik alleen voor veel per stuk bestellen, óf de verzendkosten zijn hoog. Iemand zoiets wel eens getrakteerd? Zou een snackbar bereid zijn om 30 bakjes voor een symbolisch bedrag te verkopen of is dat een gekke vraag?

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Als je niks online of in de winkel kan vinden zou ik gewoon vragen bij de snackbar. Er inderdaad bij zeggen dat je er wel voor wil betalen maar kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen over 30 bakjes.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Misschien bij de Makro?

4. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Wij hebben al een paar keer frietbakjes bij de Mac Donalds opgehaald voor een traktatie. Van tevoren had ik even contact hierover opgenomen. We konden de bakjes gewoon zo ophalen. We hebben wel een donatie gegeven voor het Ronald Mc Donald huis.

5. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    504
    272
    63
    Vrouw
    Hier ook bij de snackbar gratis gekregen en wat in de fooienpot gedaan.

6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.003
    14.667
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon de snackbar binnenlopen en het vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen...

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja hoor ik heb het al meerdere keren gedaan. Ben naar de plaatste frietzaak gegaan en gevraagd wat t kostte. Hij gaf een symbolisch bedrag en dan had ik ook vorkjes en zo’n zakje eromheen.

ik had marshmallow als mayo, ketchup was een rood snoepsliertje. Bij het ene kind was de patat chips en bij de andere cake en de mayo dan slagroom.

Ik kreeg er toen ook van die tassen bij dus daar kon ik al die zakjes indoen. De reactie was erg leuk!

Deel Deze Pagina