Traktatie-ideeën afscheid PSZ

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MG2011, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje wordt bijna 4 en gaat de PSZ dus verlaten om naar de basischool te gaan.

Nu ben ik dus op zoek naar leuke traktatie-ideeën.
    Wie heeft er een leuke tip?

Liefst wel redelijk aan de gezonde kant...
    Ik wil wel zelf iets maken, maar ben niet echt handig, haha, dus enorme creabeadingen zijn aan mij niet besteed.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Heb je al gegoogeld?
    Met een beetje eigen inbreng heb ik zo wel wat leuke traktaties kunnen knutselen/verzinnen.

Tja, hier wordt t dit jaar op de psz een toverstafje met ws knijpfruitje. Zelf 3D sterren gevouwen van mooi papier, op de achterkant glitterfoampapier en het stafje is een zilveren potlood. Wat linten er aan. Misschien nog een kaartje met evt foto erbij in een cellofaantje.

Op de zwemles kleine klaphandjes (Action, 62 cent voor 5!). Dat samen met ws een pakje drinken&minikrentenbolletje. Rietje met plaatje van tinkerbell erop geplakt (steekt er boven uit) en een kaartje van dochter met tinkerbellvleugels+tekst. Dat in een cellofaan-papier met een lintje vastgemaakt.
    Hier gaat ze ook afscheid nemen, andere dag/groep. Vandaar de handjes.

Echt meidendingen dus, al kun je t laatste ook met een ander thema doen natuurlijk. De uitdeelcadeautjes bij de Action vond ik zelf wel leuk. Klaphandjes dus, maar ze hadden ook andere leuke kleine cadeautjes.

3. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn idd leuke dingen! Wij hebben hier helaas geen Action echt in de buurt.
    Had ook al gegoogled, maar dé traktatie nog niet gevonden. Vind het ook altijd leuk om ervaringen en tips te lezen hier.

Deel Deze Pagina