k ga volgende week piratenbootjes maken met een kapitein koek erin, blauwe bootjes voor de jongens en roze voor de meiden, zwarte vlag erop met foto van mn zoontje verkleed als piraat, btj mooi met gouden stift erop schrijven/versieren en een piraten sticker erop. had wat gegoogled en zag wel wat voorbeelden, maar geef toch mn eigen draai eraan...
Ik heb kleine badeendjes gekocht en ze in doorzichtig papier verpakt. Mooi strikje eromheen en er komt een kaartje aan met 'Jamie 1 jaar!' eraan. Daarnaast ga ik grote saté prikkers halen om fruit (framboos, bosbes en aardbei) aan te prikken. Hebben ze ook wat lekkers én gezonds! Normaal zou ik alleen de prikkers gedaan hebben, maar omdat het z'n eerste verjaardag is, doe ik ook de badeendjes met een kaartje. Soort van herinnering..
Ik was aan het zoeken naar traktaties en toen zag ik een krokodillentraktatie voorbij komen, heel leuk om te zien! Was alleen op zoek naar een meisjestraktatie dus ik ga cakepops vlinders maken.
Een vis van een eierkoek, een wc rolletje en wasmiddelbolletje als bumba met rozijnen erin., een koekiemonster met een voorverpakt koekje erin, een lieveheersbeetje van papier met een eierkoek eronder, een krokodil van een komkommer, visjes van mandarijnen, een bloem van een danoontje. Gewoon even googlen!
Wat een leuke ideeën allemaal. Hier had ik voor de eerste verjaardag van mijn zoontje een palmeiland van fruit gemaakt. Straks ga ik voor mijn verjaardag voor op mijn werk (kdv) van biscuitjes en van die stokjes zonnetjes maken. Hierbij een foto van mijn palmeiland.
Hier bij zijn eerste verjaardag blaadjes geknipt danoontje erdoorheen, lieveheerstbeestjes geknutseld erop geplakt lepeltje erbij en klaar!! Op het KDV vonden ze het geweldig dat er mama's zijn die zo creatief zijn hihi....Nu nog bedenken wat ik voor zijn 2de verjaardag ga doen, al leuke ideeen hier tegengekomen hihi