sleutelkind

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zonnetjes, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie is gek op sleutels, en dan bedoel ik echt bruikbare sleutels. zoals de voordeur/achterdeur/fiets/kastdeur-sleutel. overal waar je maar een sleutel voor nodig hebt, ze is er dol op en wil m vasthouden. bij mn ouders in de garage (die aan het huis vastzit) staan fietsen en koffieapparaten met sleutels. ze sjouwt constant naar die garage toe, om vervolgens met handen vol sleutels weer terug te komen.
    sta ik te praten met iemand die sleutels in dr handen heeft, roept sophie alweer "sleutels!"

het heeft geen zin om een paar oude reservesleutels aan een koord te doen, die dingen zijn niet echt, heeft ze in de gaten.

heel soms komt het weleens van pas, dan is ze vervelend en wil ik dat ze meegaat. laat ik haar sleutels zien, en rent ze naar me toe.

maar soms..

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo link vind ik dat, kids met sleutels!
    Voor je het weet liggen ze in de prullenbak of sta jij buiten met sleutels en kind binnen :D

Hier gelukkig geen sleutelkoning.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Een paar weken geleden zat Alyna met mijn sleutels in het stopcontact te porren. :$
    Wij hebben wel van die beveiligingsdingetjes, maar in dit stopcontact zit normaal een lampje.
    Die had ze er dus uitgetrokken.
    Schrok me een aap! :$

Kom ook wel vaak een scheve sleutel in een slot tegen. ;)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    haha, je hoort het wel vaker dat ze een sleutelbos willen, omdat dat zo mooi rammelt. Jammer dat ze het door heeft met die reservesleutels. Kun je niet af en toe doen of je ze nodig hebt? ; )

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee is ook gek op sleutels.
    mijn schoonvader heeft een stomerij en maakt ook sleutels, van haar opa heeft ze een setje sleutels gekregen (die waren nog ongemaakt zeg maar) , leuke sleutelhanger er aan en ze blijft tenminste van mijn sleutels af.
    want voor je het weet valt die in de put of gooid ze het weg.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter is ook gek op sleutels en helaas is zo al een keer een flinke bos in de put beland. docherlief wilde persee de auto open maken. oke dan. zonder na te denken en boem weg sleutels. toen ik vroeg waar ze waren keek ze lachend naar de put en zij "boem" "sleutel bad" en bedankt meid. gelukkig nog een bos in huis liggen maar stel dat het me huissleutels waren geweest dan was ik mooi de pineut

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hier nog eentje met sleutels.
    Hij heeft van mijn schoonmoeder een sleutel gehad die ze via de post had gehad voor het winnen van een auto ofzo. Ze heeft er een sleutelhanger aan gedaan en mijn kereltje is helemaal blij. De sleutel moet overal mee naar toe.

Deel Deze Pagina