Mijn dochter gaat direct na de zomervakantie trakteren op de PSZ. Ik dacht aan knijpfruit en dit op een leuke manier te verpakken of versieren. Wie heeft er tips voorbeelden?
Ik had een foto van mijn zoontje klein uitgeprint met met zijn naam en 4 jaar en de tekst: ik knijp er tussen uit ik ga naar de basisschool, dat met een lintje om de knijpfruit heen gehangen.
tamtam87, leuk idee! Ga ik onthouden voor als mijn zoontje eind volgende maand zijn laatste dag heeft. Hij geeft niet om knijpfruit, maar toch...leuk en toch eenvoudig, daar houd ik van
Ik heb er vlinders voor geknipt van gekleurd papier, vleugels de ene kleur en lijfje een andere kleur. Er op plakken, klaar. Handige aan die knijpfuitzakjes is dat ze blijven staan en dan ziet het er snel leuk uit.
Ik heb er een toverstaf/ster op gemaakt. 3D-Ster van stevig papier gevouwen en de andere kant glitterfoam van Zeeman, stafje van een potlood. Die op het knijpfruitje gezet. Hier omheeb een cellofaantje, met daarin een bewerkte foto van haar (als tinkerbell) en een tekst. Cellofaantje vastgemaakt met een lintje, zodat het goed aan elkaar vast blijft zitten.
Ik had dat ook, maar dan zijn handje uitgeknipt op een sate prikker aan de knijpfruitjes, dus zwaaiende handjes.
Knijpfruit van Goodies ziet van zichzelf al feestelijker uit. Dus daar zou ik voor kiezen. Of fruitspiezen maken Voor T had ik brandweerauto's geknipt en die op rozijndoosjes geplakt. Zoiwts zou ik ook uitvogelen met knijpfruit. Of iets brandweerslangachtigs doen.
Kijk wel even het regelement na over lege ballonnen.. bij ons op de PSZ mogen geen lege ballonnen meegegeven worden als traktatie ivbm verstikkingsgevaar en ze zijn daar heel streng op.
Mijn zoontje heeft ook wel eens knijpfruitjes getrakteerd, dan met zo'n vingerpoppetje van Ikea op het dopje, past precies: Zoekfunctie - IKEA
oh ik was juist van plan om de ballon wel deels op te blazen, niet te groot. Onze PSz heeft totaal geen regelement op traktaties. Hier komt snoep, chocolade, cadeautjes en van alles voorbij. Ben het er niet mee eens maar ok.