Dit zit op mijn zoontje zijn rug buik en gezicht lichtjes. Hij had gister koorts niet hoog 38,7 Iemand een idee wat het misschien is?
Ze zeggen ook dat een volwassen geen pseudo kan krijgen. Heb het minimaal 5 keer in het jaar. Lijkt mijn ook 6de ziekte.
Tot 2 jaar? Vaag....Aiden is op 1 juli 2 jaar geworden en heeft 2 weken geleden de 6e ziekte gehad. Waarschijnlijk komt het het meeste voor tot 2 jaar, maar dat wil niet zeggen dat je na 2 jaar die ziekte niet meer kunt krijgen.
lijkt mij idd ook een of ander ziekte met een cijfer. meeste kids hebben dit zonder dat je het merkt. zij niet altidj zoveel vlekjes of eerder spikkels. en die ziekte weet echt niet dat ie nu ineens 3 is hoor..... is dus goed mogelijk
Mazelen? Het lijkt een beetje of de foto bij dit artikel uit de telegraaf: Bijna 1000 besmettingen mazelen gemeld - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Kan een reactie zijn op of ander virus. Niet altijd weet je welk virus het is. Mijn kleinste had laatst ook rode vlekjes en wat verhoging.
ik denk de 6e ziekte. Mijn dochter had hetzelfde. Het jeukte niet en was met een paar dagen weer weg.
is de 6e ziekte als ik het zo bekijk mijn dochter word in sep 3 en heeft het ook pas gehad dat het maar tot de 2e jaar kan is dus niet waar