o jee verjaardags dilema

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mv3hartendiefjes, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mijn jongste dochtertje word 16 september 3 jaar
    deze word eind september geviert omdat ik ook met ex zit die verjaardag gaat vieren

nu weet ik dit keer echter niet wat ik moet doen
    wilde een bbq geven onder de mensen die mij en de kinderen dierbaar zijn
    maar hoe pak je dat aan voor de rest die dan niet zijn uitgenodigt bij het bbq
    is dat stom om juist niet
    heb gewoon niet veel geld om iedereen op de bbq uit te nodigen
    zal ik het op die dag doen of toch n andere dag voor inplannen

wilde voor de kinderen dit keer ook leuke cupe cakejes bakken en ze die zelf laten versieren of is dat niet leuk
    tjee zit er dit keer echt even mee
    is de 1e verjaardag die ik vier zonder mijn ex normaal doe je samen verzinnen maar weet het dit keer even niet
    stom eigenlijk ook
    hoop dat er mensen zijn die leuke tips hebben
    met hapjes en taart enz enz :)
    bedankt alvast

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Ik zou iedereen uitnodigen die je wilt en gewoon voor iets goedkopers kiezen, soep en brood ofzo. Bbq wordt al snel duur. En ik zou niet de een wel voor het eten vragen en de ander niet. Cupcakes versieren is hartstikke leuk voor de kids

3. mv3hartendiefjes

dank je wel sidmick voor je antwoord
    vond cupe cakes ook leuk om te laten doen kunnen ze lekker kliederen heerlijk

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je het moeilijk vindt om ineens haar verjaardag alleen te verzinnen en te plannen, maar je maakt er vast en zeker een onvergetelijke verjaardag van.

Net als Sidmick zou ik gewoon iedereen uitnodigen (eventueel voor het eten soep met belegde broodjes) en geen uitzonderingen maken.

Samen cupcakes versieren is erg leuk, maar zien ze er dan ook eetbaar uit? Misschien kun je ze enkele zelf laten versieren en de rest zelf doen?

Je kunt ook samen satéprikkers maken met kaas, komkommer, o.i.d. Daar kan je dochtertje prima mee helpen.

Succes, mv3hartediefjes. Je kunt het!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Cupcakes versieren vinden ze geweldig!
    Bij de action, de Xenos en sommige AH's heb je ook best goedkope versiersels. Bus slagroom erbij of glazuur maken (met poedersuiker en heel weinig water) en de kids lekker laten knutselen en smullen!

6. mv3hartendiefjes

onwijs bedankt voor jullie ideetjes
    sate prikken is ook nog n leuk idee
    die zet ik erbij
    cupe cakes ga ik dus zeker doen
    lees dat het echt leuk is en ze zich mee vermaken
    ga ik ze de dag van te voren alvast bakken met dochter

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Met Sven zijn 1e verjaardag hebben wij de naaste familie meegenomen naar t pannekoekenhuis. De rest heb ik tussen 11.00 en 16.00 laten komen en gewoon gezegd dat we om 17.00 weg zouden gaan.

Maar wil je dat onderscheid liever niet maken, dan zou ik ook een lekkere pan soep maken met belegde broodjes. Evt frietjes voor de kids bakken.

Die cupcakes is idd een leuk idee! Ga ik onthouden voor de volgende verjaardag.

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik zou gewoon een paar bakken lasagna en spaghetti maken met stokbroof en kruidenboter + 2 komkommers erbij.
    Cupcakes is een heel leuk idee! Kijk ook eens op pinterest voor goedkope leuke ideeen.

9. mv3hartendiefjes

@ romy daar heb je ook weer gelijk in het is best moeilijk
    ja vond de cupe cake erg leuk en zo hebben de kindjes ook wat te doen en kunnen ze het mee nemen als ze willen in een leuk versierd bakje

@rianne dat is ook nog een goed idee lasagne en spaggeti het word moeilijk maar denk wel gezellig...

verjaardags kadotjes ook zo moeilijk voor haar koop ik n fietsje
    maar nou gaan ook mensen vragen wat ze kunnen geven
    heb tot nu kleding en knutsel spullentjes gevraagt

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Spelletjes misschien? Zoals Knibbel, knabbel, knuistje & het spel van Roodkapje. En poppenspullen, een step, een kassa met een mandje met boodschappen en nepgeld. Ik verzin maar iets, hoor.

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Een bbq lijkt me wel een leuk idee. De mensen die je wilt uitnodigen weten toch van je situatie af? Je kan iedereen vragen om wat mee te nemen...

12. mv3hartendiefjes

miss T dat is ook nog eens heel leuk om erbij te doen dank je wel voor je tip

paarse80 dat is misschien ook nog n idee om te doen dank je wel voor je tip zal eens met mn ouders overleggen hoe mijn familie daar voor zou staan:)

Deel Deze Pagina