Welke bikini/badpak draag jij deze zomer?

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb bikinistress!! Loop nu al weken ( ik hou van overdrijven) in een goedkope Action bikini. Maar ik moet eerlijk zeggen dat die dingen niet echt positief zijn voor mijn ik-lijk-nog-6-maanden-zwanger-figuur. Misschien moet ik toch maar eens geld uitgeven voor een goede bikini die ook goed zit maar als ik ergens een hekel aan heb is het uren banjeren door de stad om iets te zoeken wat ik leuk vind. En ja bij duurt dat echt UREN. Dus....zijn er misschien meiden die hier hun bikini of badpak, kan ook leuk zijn, willen laten zien? Je hoeft niet zelf op de foto te staan hoor ;). Mag wel als je dat leuk vind :). Maar het kan ook een linkje zijn of alleen de bikini of het badpak op de foto. En dan graag ook even melden waar je het gekocht hebt en of het goed zit!

Kom maar op met die inspiratie :D

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb even geen foto, maar ik heb een tankini van esprit gekocht bij livera. De top is net wat aparter dan anders, de bandjes lopen niet over de schouder, maar van tussen je borsten en dan in de nek geknoopt. Hij zit heerlijk, ik heb eigenlijk altijd een bikini van esprit, ik vind ze altijd heerlijk zitten. Ik heb ook nog een roze/bruine van vorig jaar en een zwart/witte.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Nickey Nobel Tankini V&D
    deze heb ik, vind hem zo schattig en hij zit perfect. al valt het bovenstukje bij mij langer uit dan op het plaatje

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    @skatje: dat zijn UK maten. Ik heb 36, dat staat voor 80. 34 is 75 etc.

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een heel mooie van Sunseeker. Geen idee of die in NL worden verkocht.
    Een hipster broekje (met heel korte pijpjes) en een losse top die wel je hele buik bedekt, dus meer een soort hemdje. Ik vind het volkomen onbelangrijk of mijn buik wel of niet bruin wordt, maar vond dit wel veel mooier dan een badpak.

8. Ja dat is het enige nadeel hahaha.. Wel apart denk ik zo'n duo penotti buik:D
    Maar hij zit superlekker!!

Hahaha dank je wel..:)

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb de tankini van sapph, koopt mijn man elk jaar voor mn verjaardag haha :)

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Wat vinden jullie nou een mooie positie tankini?
    Ik heb zelf flinke borsten, dus hij moet wel stevig zijn!

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
  12. danip

danip Niet meer actief

13. emje

emje Niet meer actief

ik heb een bikini van sapph. deze zit erg goed en mooi!

deze heb ik:

14. Onder water

Onder water Niet meer actief

Deze, heb hem ook nog in effen knaloranje. Hou van bikini's met ruches, strikjes etc Ook nog een bandeau met bloemetjesprint en touwtjes ennnn 1 met een zwart broekje en felroze bruin/zwart bovenkantje.. Ben bikini verslaafd al trek ik ze maar 1 seizoen aan :p

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb een tankini van de c&a een donker bruine.. kleed iets meer af haha en hij heeft gevlochten touw met schelpen eraan aan de bovenkant van mn broekje en net onder mijn borsten..

Maar ik wil sowieso een tankini.. heb veelste mooie tekeningen op mijn buik die ik voormezelf wil houden ;)

16. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

pfff ik heb een tankini, maar kan niet wennen aan mijn lijf...(kan wel janken) ik had altijd maatje 34/xs en nu zit ik in 40/42 L
    raak mijn buik maar niet kwijt...het liefst hijs ik mezelf momenteel alleen in een korte jumpsuit maar dan trek ik volgens mij alleen nog maar meer aandacht in het zwembad of strand..

17. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    wow dniise wat heb jij een mooi lichaam zeg!
    ben er jaloers op.

Deel Deze Pagina