Zoals de titel al zegt: Slaapt jullie kind overdag ook minder door de warmte? Het is 27 gr. op haar kamer en overdag wordt er nauwelijks geslapen. Normaal tot 9.15 uur en dan nog 3 uur verdeeld over de dag en om 19.00 uur weer naar bed. Nu heeft ze gisteren één keer 20 min. en één keer een uur geslapen. Wel om 19.00 uur knock out, haha. Zou dit door de warmte komen? Gr. shampoo
ja denk het wel. Ik heb hier hetzelfde. Heb gelukkig een airco op de kamer en als hij eruit is zet ik hem aan, en als hij weer naar bed gaat doe ik hem weer uit. René heeft vanochtend wel erg gespuugd. Misschien dat dat ook door de warmte komt.
Hier ook een airco. Maar zodra ik hem uit zet stijgt de temp. binnen een paar minuten weer naar 27 gr. Denk door de zon die lekker op het schuine dak staat te branden...
nou ik moet zeggen tot mijn verbazing ligt hij nu nog te meuren. Ik heb hem om half 8 kwart voor 8 ongeveer in bed gelegd. Nou ik heb er net gretig gebruik van gemaakt. Fruithap gemaakt gestoft gestofzuigd afwas gedaan tafels schoongemaakt was gedaan was opgehangen
Zo.... wow!!! Mijn meisje ligt nu ook nog te slapen, maar ik heb alleen nog maar gedouched en nu achter de computer. Ahum, luierdagen mogen er ook zijn toch (Oja, er zit wel een was in de wasmachine )
De mijne ook. Ze wordt echt loom door de hitte en slaapt dan heerlijk. Gister heeft ze 4x geslapen (minimaal een uur), normaal slaapt ze 2x een ruim uur. Vandaag zal het wel nog meer worden want ze heeft koorts.
Gisteren was ook een drama dag wat slapen betreft: 2x drie kwartier en thats it! terwijl normaal is het 2x 2,5 uur!! En soms nog 1 keer 1 uur. Wel om 19 uur knock out idd, maar wel weer om 6:45 uur klaar wakker .
Ik zat het me net af te vragen..... Ons meisje is al de hele ochtend wakker!!! Af en toe valt ze een paar minuutjes in slaap, maar ze ligt vooral rustig in het rond te kijken. Arm kind!
Hier loopt er ook al een 2 dagen te donderjagen. Normaal slaapt hij overdag goed maar gisteren amper 3 uur. 's avonds was hij wel helemaal op dus op tijd naar bed. Maar ook weer vroeg wakker hoor 6.30 uur. Vanochtend wilde hij ook niet slapen en is uiteindelijk na de fles van 11.15 om 12.15 in slaap gevallen. Hoop dat hij even doorslaapt. Gisteren had hij gewoon rode randjes om zijn ogen van de slaap, vind ik zo sneu.
ook ik vroeg het e net af!! we hebben plat dak... het is boven gewoon niet te harden en beneden is het ook niet koeltjes.. hier slaapt de kleine ook maar max. een uur en dan is ie weer wakker 's nachts slaapt ie wel door maar dan wel erg onrustig (kan ook fase zijn hij is 8 maand) heb de airco op zn kamertje aan gezet en de deur dicht hopen dat het vanavond wat koeler is.
Mijn meisje slaapt juist veel meer. Maar zolang ze goed blijft drinken en d´r hapjes blijft willen maak ik me geen zorgen. Ze krijgt ook sinds een paar dagen een vruchtensapje speciaal voor baby´s, vindt ze ontzettend lekker, is een beetje zurig qua smaak.
mijn ventje word juist moe van deze hitte, valt echt op dat hij met warm weer meer slaapt dan als het wat frisser is, ach.. ik vind het niet erg kom ik ook nog aan het huishouden toe
Hier ook slaap-drama's overdag! Vandaag één keer een half uur en één keer een kwartier geslapen. Gisteren ook al bijna niet geslapen. Vannacht gelukkig wel. Gisteren ook bijna de hele dag gehuild. Zo zielig, je ziet dat hij grote slaap heeft, maar slapen.... ho maar! En ik ben de warmte inmiddels ook spuugzat! Het mag van mij morgen gaan vriezen......
Hier slaapt hij net zo lang als altijd en heeft absoluut geen last van warmte. Misschien scheelt dat hij vorig jaar hartje zomer is geboren en meteen gewend is geraakt aan de hitte. Van ons mag de zomer dus nog heel lang duren, maar ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent en verkoeling wil zodat je kleintje beter kan slapen. Nog eventjes volhouden, na morgen is het weer voor even over.
Hier ook eentje die er goed tegen kan. Hij slaapt hooguit iets langer maar dat komt omdat we nu zoveel tijd buiten doorbrengen en het mannetje lekker moet wordt van al dat buiten spelen. Ook 's avonds is het geen probleem. Die zomer kan mij niet lang genoeg duren.. gelukkig gaan we begin september nog naar Spanje!
Mijn kleine valt 's avonds niet in slaap momenteel. Ligt echt uren te dollen en te gek doen... overdag gaat het wel met slapen, maar 's avonds is het feest denk dat het ook van de warmte komt... heb nu een dunnere slaapzak gepakt, die zomerslaapzakken zijn nog vrij dik, dus ik zag 1 liggen die dunner is, daar ligt hij nu is en was binnen een half uur in slaap gevallen vanavond. Hij was ook zo moe, veel te weinig slaap gehad de afgelopen dagen.
Was het maar overdag! Hier is het juist s avonds en snachts een drama. Arm kereltje zweet zich zn romper uit (Genen van zn vader, ik lig nu het liefst nog onder een dekbed ).