Ik ben via via deze fiets tegen gekomen, En ik vraag me af wat jullie erover denken. Zo op de foto lijkt het me helemaal geweldig, Maar ik weet het dus niet.. Wat denken jullie? Marktplaats.nl > Moederfiets en kinderwagen in 1 - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Moederfietsen
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem oerlelijk hihihi maargoed iets hoeft niet altijd mooi te zijn om goed te werken..
Hahaha ja, mee eens, Maar ik woon in rotterdam. en als je als eens wist hoeveel fietsen ik koop voor een ander, dus die gejat worden. Dacht ik dat dit dus dan wel de uitkomst zou kunnen zijn. kleine kan mee op de fiets, en ik heb ook een kinderwagen mee. En de fiets hoef ik dus nergens te stallen. Edit; Wat een knappe meid ben je!! neem aan dat jij dat bent op de foto?
Ik geef ook werkelijk niks om styling.. Als et werkt zoals het zou moeten werken... Boeiend! @ Mrsnuke, Niet zo bescheiden he?! Youre welcome!
Lijkt me voor nu wel handig, maar wat als je kinderen er niet meer inpassen, dan moet je weer een nieuwe fiets kopen. Ik zou denk ik eerder een fiets met aanhangwagen kopen dan deze.
Ik weet niet wat jouw toekomstplannen zijn, maar als er een tweede kindje bijkomt heb je er al niks meer aan. Dat zou ik zonde vinden van het geld. Maar als het bij één blijft lijkt het me wel handig. Ik vraag me alleen af hoe breed hij is. Wij hebben een wandelwagen met wat bredere achterwielen (Mutsy) en dat is soms al onhandig.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken, Maar zolang ze nog niet loopt moet ik dan altijd ook een wagen mee nemen.. En erop gokken dat de handel er dan voor de verandering ook nog staat als ik terug kom..
Wij zaten eraan te denken om bewust pas voor een 2e kindje te kiezen wanneer Julia naar school gaat. Tegen de tijd dat de eventuele baby dan ook in de fiets past kan Julia ook fietsen denk ik?! Of loop ik dan op de zaken vooruit? Hoe breed ie is staat er wel bij... Maar ik ben een vrouw he, zegt me zo niks natuurlijk.