Julia krijgt haar eerste tandje. Ze heeft er duidelijk last van. Rode wangen en onrustiger. Ook wil ze vaker bijten op dingen en kwijlt ze meer. We geven Chamodent en ze heeft een bijtring. Nog andere tips om dit te verzachten?
Ja je doet 3 druppeltjes op een wattenstaafje en dat smeer je dan op het tandvlees. Ze wordt letterlijk al helemaal blij als ze het wattenstaafje ziet en doet gelijk haar mond open.. Terwijl ik normaal niet eens haar mond mag aanraken Haar 2de tandje is bijna door.
Ik heb gengigel voor op het tandvlees.. Als ze er echt heel veel last van had, gaf ik haar bij het naar bed gaan gewoon een zetpil..
Gebruiken hier ook dentinox. Doe het alleen niet op een wattenstaafje, maar gewoon een druppel op m'n vingertop en dan op d'r tandvlees smeren. Had d'r eerste tandje vlak voor ze 5 maand was, inmiddels 8 tanden en 4 kiezen met nog geen 15 maand... Hebben dus al 3 flesjes dentinox versleten hier.
Hier is eerste tand ook door sinds gisteren, tandje nummer 2 verwacht ik binnen een paar dagen ook. Ze is te klein om te snappen dat een bijtring helpt. Druppel wat dentinox op de gevoelige plekjes. Vanavond heeft ze een zetpilletje gehad voor het slapen gaan. Verder gebruikt ze haar speentje (die ze normaal niet wil) als 'bijtring'.
Hier ook dentinox werkt super goed 12 december kwam tandje nummer 1 en 14 december nummer 2 ook al door. Zo gauw als ze het flesje ziet word ze helemaal happy,soms lukt het me niet eens om op het tandvlees te smeren dan zuigt ze het er zo vanaf. Haar neefje is nu 10 maanden en heeft al 13 tandjes en komen er nog 2 aan. Hopelijk gaat ze hier ook zo snel
Ga dan toch dentinox halen. Hadden nu dus dat andere maar die is net op. We weten alleen niet of ie nou heel goed geholpen heeft haha!
hier hetzelfde, ze worden bij mij helemaal ontspannen wanneer ik de plek in de mond met mijn vinger masseer. ik doe dit elke dag een minuut of 10. Bij toeval de kinderarts hier nog over gesproken, ze zegt dat een paracetamol het beste is en die gelooft niet in homeopathie.
Chamodent werkt ook goed tegen de druk in de oren die erbij vrij komt! Maar dentinox is volgens mij pijnstillend op de plek zelf? Wij grbuiken nu niks meer. Alleen als ze heel veel pijn heeft een zetpilletje voor het naar bed gaan. Ze kouwt hier gewoon lekker op haar speen Succes meis! Het kan soms echt heeel lang duren voordat er 1tje door is..
@onskleintje dat kan natuurlijk dat hij daar niet in gelooft. Ik geloof er persoonlijk wel in @sanjor dank je. was er nog niet aan toegekomen het spul te halen en nu heeft ze er volgens mij niet zo'n last van. Hoop dat die snel door is idd. Misschien is de ergste druk ook wel weg. Dank je wist niet dat dta ook de druk van de oren wegnam. Weer wat geleerd.