traktatie kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Smiley24, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb voor aanstaande woensdag al een krat met traktaties klaarstaan.. Heb bij de Wibra netjes met stranspeeltjes gehaald en verdeeld: per kind 1 klein schepje/harkje en 2 kleine zandvormpjes. Ik heb er nog een Nijntje-koekje bij gedaan. In cellofaan ingepakt, leuke gekleurde raffia strik eromheen. Daaraan nog een roze kartonnen kaartje met een fotootje van Juul en en de tekst "Julie 1 jaar". Viel qua kosten reuze mee, ik denk zo'n 70 cent per kind.

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik heb het heel simpel gehouden, de grote kids kregen een nijntje koekje en de kleintjes danoontje.
    En niets voor de kids die er niet waren..alleen voor degene die aanwezig waren.

Ik zie vele ouders er hele grote dingen van te maken, waar ze niets aan heeft en dat vind ik zonde.. Als je nu al iets groots doet wat ga je doen als ze 5 jaar worden??

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Potje bellenblaas met daarop een foto van je kindje en een tekstje. Bellenblaas wordt vaak opnieuw gevuld, toch? Gaat langer mee dan een doosje rozijntjes :)

4. Mijn zoontjes zijn vorige week ook voor het laatst op een ander KDV geweest. Bij de jongste in de groep heb ik bellenblaasjes gedaan. Bij de zeeman 0.29, en bij Lobbes.nl heb ik van die klapperhandjes besteld. 0.12 Die eraan gemaakt met een lintje.. helemaal leuk! Ze zijn tot 1 jaar.. Vandaar geen snoepjes etc!

Bij de jongste heb ik bij de blokker bekers gekocht. 4 voor 1 euro. met een smiley erop. Daarin een doosje krentjes en spekkies (kan bv ook popcorn erin doen)
    Daarom om heen doorzichtig folie. Ook met zo'n klapperhandje (het zwaai- idee) Zag er onwijs leuk uit!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Misschien ook aardig om als ouder van de gebruiker van het KDV te zeggen wat je van die traktaties allemaal vindt?
    Ik vind traktaties prima maar wat een onzin krijgt mijn zoontje soms zeg. Lollies, spekjes, drop, andere zoetigheid, hele bouwwerken. Onzin naar mijn mening! Wat is er gebeurd met gewoon een kleinigheidje of een mandarijn?
    Superleuk? Dikkie dik boekjes, bellenblaas, rozijntjes, ontbijtkoek, Danoontje (mwoah maar ok)

Ik heb voor mijn zoontjes 1e verjaardag zakjes gemaakt met daarin rozijntjes en ontbijtkoekje en een stevig rietjes.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Toen demi 1 jaar werd heeft ze dikkie dik boekjes uitgedeeld, Ik had de boekjes ingepakt in doorzichtig folie met een lint en een kaartje eraan.

Toen ze van groep wisselde heb ik luchtballontjes gemaakt met behulp van kartonnen bekers, rietjes, ballonnen en lintjes en daarin een toetertje (zo'n papieren die uitrolt) en doosjes met rijsterondjes met joghurt van de Hema.

Deel Deze Pagina