woezel en pip theatershow

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wie is er ook al bij de theatershow van woezel en pip geweest, wij zijn net terug en meisje vond het helemaal geweldig!!! Ik ook trouwens.:D

En morgen op televisie kijken natuurlijk:D

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey de kamer van onze meid is helemaal woezel en pip maar helaas nog niet naar de theater show heeft niet zoveel nut denk met 6 mnd, even over tv want volgens mij kan ik die ook niet kijken hij komt toch elke werkdag om 8 uur ofzo? en tot hoelaat duurt het??? onze kleine slaapt namelijk van 19.30 tot 9.00 dus ja om haar met 6 mndjes nou een uur eerder wakker te maken lijkt me niet zo'n strak plan dus wordt ie ook nog herhaald in de middag ofzo???

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij zijn begin dit jaar geweest met onze dochter van toen bijna 4.
    Zij (en wij) vonden het erg leuk!! we hebben echt genoten!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

volgens mij komt het rond etenstijd (kwart voor 5 - kwart over 5) ook nog eens... dus 2x per dag.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @tulip: Leuk :) ! Wij hebben hem op dvd - ik vraag me weleens af of het dan leuk is om hem ook nog in het theater te kijken... hadden jullie hem al op dvd gezien? De theatershow?
    Ons meisje heeft hem op dvd namelijk al zo'n 100x gezien en weet precies wat er wanneer komt etc..

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik ga 28 december hier bij ons in Kunstmin alleen is ze dan nog geen 3 wat wel op de site sta. Zou ik hier problemen mee kunnen krijgen? Tis een flinke tante om te zien, de kans dat ze het verschil dan heel goed zien acht ik klein..

7. tulip

tulip Niet meer actief

wat er staat is altijd een advies leeftijd, maar bij onze schouwburg gaven ze 2 jaar aan. Ons meisje is gister 2 geworden, ze heeft nooit het geduld voor tv kijken, maar ze heeft nu een uur lang aandachtig zitten kijken.

athina, nee, ik had hem op dvd nog nooit gezien. Ik denk dat het voor je meisje toch nog wel leuk is hoor. Het is toch anders dan tv kijken he??? Het is allemaal veel echter nu. Voor ons helemaal, we zaten op rij 3.:D

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Wij gaan 21 november in den bosch, ik heb er nu al zin in!

en ook al hebben ze hem al gezien op tv voor kids is juist de herhaling van dingen leuk omdat ze het dan herkennen.

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zie net dat ie om 10.45 komt dus das een mooie tijd even kijken en dan lekker fruithap...

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij gaan er ook heen 7 nov dan komen ze in Hoorn

11. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ze komen niet hier in de buurt en onse meisie is nog teklein voor,
    maar ze is big fan van ze elke dag de dvd draaien op tv.
    en morgen komen ze ook kwart voor 8 smorgens en kwart over 8 en savond van 17.00 dus wij gaan er voor zitten

Deel Deze Pagina