Mijn meisje is deze week voor het laatst op haar groep en gaat over naar de groep met grotere kindjes. Nu is het de gewoonte dat er dan getrakteerd word. Voor de kindjes vind ik het onzin. Met haar verjaardag vind ik het wat anders maar de kindjes waar ze mee speelde zitten al op de andere groep. De leidsters wil ik wel graag bedanken met iets leuks. Zij hebben tenslotten een jaar voor mijn meisje gezorgd. Alleen het probleem is nu wat te geven? Op snoep, chocolade en dat soort dingen zitten ze niet te wachten bij ons. En met haar verjaardag hebben we de leidsters al bloembollen gegeven. Om dan weer met iets van een bloemetje aan te komen vind ik niet echt leuk meer. In het andere topic werd de suggestie van chocolade gegeven maar dat is dus hier geen optie. Vandaar dat ik mijn eigen topic open. Iemand goede ideeën?
Het is wel iets duurder, maar een high tea bon is ook leuk! maar dan zit je wel snel aan de 15 euro! Of een pathebon met een zak popcorn erbij! liefs elise
Een mooi voorleesboek voor op de groep? Met een kort bedankstukje voorin? En als leidster zelf weet ik dat een foto'tje het ook erg goed doet
Ik heb ook wel iets leuks op internet gevonden. Een bloem van papier met een zakje zaadjes van vergeet me nietjes en misschien inderdaad een foto er in plakken.
Nog meer leuke tips? Mijn zoontje gaat na de vakantie naar de volgende groep en neemt over twee weken afscheid van zijn juffies
wat ik vaak doe ik naar een juwelier keten gaan ( weet niet of ik naam mag noemen ) met L en dan koop ik armbandje ,super leuk en helemaal niet duur!! Ook leuk een koektrommel met zelf gebakken koekjes...