hoi, wij willen onze zoon geomag geven voor zijn verjaardag, maar er zijn een aantal varianten ( color, color+panels en pro ). Ik vroeg me af wat nu een leuke starters doos is. Hij wordt 4 jaar, maar is echt een bouwertje en heeft heel veel fantasie, vandaar dat we dit willen geven. Ik hoop dat iemand het kent en heeft en mij even op weg kan helpen Alvast bedankt. Gr MB2005.
Ik heb dit spul in de klas staan (groep 5). Kids vinden het erg leuk. Ik zal gewoon beginnen met een eenvoudig setje, kan er in de komende jaren steeds wat bijgekocht worden. Gekleurde staafjes en die balletjes. Die vlakken ertussen kunnen nog wel wat moeilijk zijn voor een vierjarige.
Hoi, Bedankt voor je reactie! Zijn fijne motoriek is wel erg goed, maar ik ga dan voor de meest eenvoudige voor de zekerheid. Wat is een leuk aantal om mee te beginnen? zie verschillende delen staan 60 en 40 geloof ik. Gr MB2005.
wij hebben het thuis. Heel leuk spul!!!! Je kan de startersset nemen maar op een gegeven moment zijn ze daar een beetje op uit gekeken. Met de panelen erbij kunnen ze veel meer. Geomag Color + Panels - 68 delig - Geomagworld.nl je hebt ook glow in the dark. Die lijkt me ook wel leuk
Hoi, Kunnen ze die panelen ook later gebruiken dan? stel dat het niet lukt met zijn fijne motoriek? ( hij kan wel hele kleine knoopjes dichtmaken enz dus misschien kan hij het wel ). Gr MB2005.
ja hoor de panelen kunnen ze ook later gebruiken. Het is een xtra iets eigenlijk. Maar als het met de panelen nog niet lukt dan kan ie alleen de staafjes en de balletjes gebruiken. Maar zo heel moeilijk zijn de panelen niet hoor. Maar dat is mijn mening Is voor iedereen verschillend natuurlijk Je kunt ook wel beginnen hoor met de staafjes en de balletjes. Als je dat in een los pakket koopt dan zijn de staafjes gekleurd. Als je met de panelen koopt dan zijn alleen de panelen gekleurd en de staafjes hebben gewoon een ijzeren kleur. Ik zie trouwens dat je ook een jongere kindjes hebt. Wel uitkijken dat ze de balletjes niet in hun mond stoppen!
Hoi, Oke bedankt. Het is voor de middelste, die wordt 4 maar is motorisch wel sterk en een echte bouwer. Ze hebben ook de knikkerbanen van Bblocks dat gaat ook goed, dus met die balletjes komt het wel goed. Ze spelen of boven in de speelkamer, of beneden aan tafel en alleen als de jongste slaapt mogen ze op de grond bouwen met de knikkerbaan. Verder staan de knikkers bovenop de kast en nooit bij de banen in de doos, je weet maar nooit he Bedankt voor je tip! Gr MB2005.