Hallo Ik heb erge krampen. Vannacht slecht geslapen. Had wel wat diarree vanochtend minimaal. Voelt als menstruatie pijn. Of darm krampen. Ben 23 weken zwanger. Hoe kun je het verschil voelen tussen weeen en darm krampen? Voel me verder niet ziek alleen erge krampen.
Ik had vanochtend ook best wat krampen maar ook diaree of in elk geval een ongebruikelijk stoelgang (wat zijn we toch intiem op zo'n forum), het lijkt mij daardoor de redelijkste verklaring dat het mijn darmen waren die in de kramp lagen... toch? Check je vk, maar als je darmen raar doen en het lijkt op darmkramp dan zal het dat ook wel zijn he?
ik had het zelfde.. indalings weeen, en oefen weeen... ja.. vnaacht.. ja.. nu nog... anyway.. zou toch even bellen voor de zekerheid..
Ben inmiddels geweest. Moet rustig aan doen. Geen gekke dingen meer doen. De baarmoedermond is dicht. Bij bloed verlies, meer pijn, of koorts meteen weer komen. Helpen de 4 x 2 paracetemol niet moet ik ook bellen. Ze zegt dat het door een groeispurt komt. Het kindje hoog ligt. En hierdoor de baarmoeder gaat samen trekken. Fijn is anders, maar hoe moeilijk ook ik ga in de rust. Het doet zo'n pijn.