Wij hebben 2 kindjes 1 van 4jaar en 1 van 2jaar De een zit op de basisschool en de ander op de psz Nu ben ik zwanger van de derde en over 6weken uitgerekend en vroeg me dus af wat nu een leuke traktatie is voor hun om op te trakteren als de baby straks geboren is Alvast bedankt!
Ja die zijn idd heel leuk! Ik neem aan dat je die net als beschuit smeert met boter en dat je die koekjes gewoon in de supermarkt kan kopen? Meer ideeen altijd welkom
kan idd met een beetje boter hier staan nog meer ideeen Partykids, zoekresultaat traktaties en kinderfeestjes thuis=
Toen ons jongste dochtertje geboren werd hadden wij voor als traktatie voor de kdv roze + witte manna's en roze + witte marshmallows. Dat allemaal in een doorzichtig zakje gedaan leuke strik eromheen en een sticker gemaakt 'Hoera ik ben grote zus geworden'.
Voor mijn dochter had ik roze geboortesuikers (grote smarties) bij de jamin gekocht en kleine snoepspeentjes. Ik heb een aantal suikers in het midden van een stukje vierkante doorzichtige folie en een speentje gedaan en toen de folie dichtgemaakt met een roze lintje eromheen met Hoera M**** heeft een zusje! En de jongste haar naam en geboortedatum erop gezet. Al die zakjes in een leuk versierde rieten mand. We kregen er leuke reacties op. (basisschool, groep 5)