Traktatie peuter KDV?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ZonStraal, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi mama's,
    Misschien is deze topic al meerdere malen geopend maar ik wilde graag weten wat jouw peuter op zijn/haar 3e verjaardag heeft getrakteerd op het KDV? En wat geven jullie meestal mee aan de leidsters?

Toen hij 1 was heb ik badeendjes uitgedeeld en toen hij 2 was heb ik warme (mini) worstenbroodjes uitgedeeld omdat mijn zoontje daar zo gek op is. Maar nu weet ik het echt even niet meer :D

Mijn dochtertje gaat vandaag trakteren zij is gister 1 jaar geworden, een besteksetje van Sesamstraat en een pakje rozijnen erbij.

Tips zijn allen welkom.

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    luchtballonnen:

papieren of plastic bekertje
    drie rietjes eraan vast plakken en er boven aan een ballon bevestigen met gewoon plakband.

in het bekertje kan je van alles stoppen wat je maar wil.
    ik had met mn dochter jip en janneke luchtballonnen gemaakt (alles bij Hema :)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toen ze 3 werd: Eierkoeken met daarop een eetbare foto van haarzelf, en de tekst: Fae 3 jaar! beetje versierd nog met marsepeinen vlindertjes en/of vogeltjes

De kindjes vonden het erg gek ,maar wel érg leuk dat ze de jarige zelf op konden eten :)

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Quincy vind muziek en zingen super leuk, dus ik ga een microfoon proberen te maken, is wel voor haar 2e verjaardag, maar vind het ook leuk voor een kindje van 3.
    Microfoon

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier worden het Danoontjebloemen: Danoontje met bloemvormpje er omheen en lepeltje als steel.

Dit ook omdat ze op een verticale groep zit en ik het leuk vind als bijna alle kindjes er van mee kunnen genieten.

6. ZonStraal

Klinkt erg leuk maar hoe heb je een foto van haa op die eierkoeken gekregen?

7. ZonStraal

Klinkt ook erg leuk .. heb je een foto?

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
  9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een leuke site!

Mijn dochter wordt binnenkort twee en gaat lieveheersbeestjes uitdelen. Dit zijn vache qui rit kaasjes beplakt met zwarte stikkertjes en een half kokintje. Voor de kindjes die er niet zijn is er een bellenblaas met een ontbijtkoekje (denk ik)

10. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Mijn zoontje heeft eierkoekmuizen getrakteerd.

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik sta nog in dubio wat te doen.

Eetbare traktaties daar zijn regels aan verbonden. Rozijntjes, klein koekje, rijstwafel, soepstengel, knijpfruitje en dan houdt het wel op. Eierkoek is te groot. Al vind ik die muizen echt super! Waar zijn de oren van gemaakt?

Ik ben dus op zoek naar cadeuatjes voor verschillende leeftijden (verticale groep) van rond de 1 euro. Hier geen Action, dus als iemand iets weet?

12. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Uitdeelboekjes zijn ook erg leuk. Bol.com heeft ze van ongeveer 11 euro per 10 stuks; jip en janneke, dikkie dik etc. Bij mijn zoontjes vonden ze het op de psz erg leuk

13. ZonStraal

Die eierkoekmuizen zijn super leuk!

Deel Deze Pagina