Traktatie / verjaardag gekte

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Wat leuk om te lezen zeg!:D gelukkig, dacht even dat ik een uitzondering was haha, dan nog ga ik lekker door hoor haha. ;)
    Ben jaloes dat je 2 x pj mag ha haha:mad: grapje!:D wel goed uitgekiend :roflmao:

2. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Joehoeeeeeeee ben niet de enige:roflmao:

3. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Haha... ik herken het wel. Maar als ik nu dingen bestel voor maart dan weet ik zeker dat ik het tegen die tijd niet meer kan terug vinden :p. Als ik leuke kaarsjes koop met 3 jaar erop kun je er vergif op innemen dat ik ze rond haar 4e verjaardag een keertje terug vind :D

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik had grootse plannen met home made cupcakes met speelgoed dino als versiering, maar S vond de kant en klare dinokoekjes uit de supermarkt een veel beter idee. Dus had ik een heerlijk relaxed avondje de dag voor het trakteren, heerlijk! De speelgoed dino's deden het prima op de grote verjaardagstaart het weekend erna..

allstar en owly vinden dit leuk.
  5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.877
    5.170
    113
    Home
    nee, ik herken het niet
    maar ik wil alles wel graag op tijd af hebben en ook mooi hebben dat alles bij elkaar past maar maanden van te voren plannen nee dat doe ik niet

6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Jaa, ik vind dit ook geweldig! Nog geen traktaties omdat ze nog niet op school zitten maar wel heel leuk om de verjaardagen in een thema te doen. Zoontje zijn eerste verjaardag met alles van auto’s en treinen en kreeg ook ToetToet. Tweede verjaardag alles van brandweerman Sam.
    Heb een dochtertje die half maart 1 wordt en dan mag ik dus helrmaal losgaan met roze en ik denk dat ik daar lila en wit bij doe. Heb zelfs al een geweldig stofje, lila met roze en witte konijntjes gevonden waarvan ik een bijpassende verjaardagsjurk wil maken.
    Er zijn vast mensen die het overdreven vinden maar ik vind het echt geweldig om te doen.

owly vindt dit leuk.
  7. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Super leuk om te lezen! Ze boffen maar met jou haha

Paardenbloem vindt dit leuk.
  8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Welnee. :D
    Verjaardagen waren/zijn hier zonder thema en in het begin zwoegde ik ook nog tot middernacht op de traktaties, maar naarmate de jaren verstreken werd dat minder en minder. Tot ze zélf aangaven dat zakjes chips ook prima waren. RELAXED! :thumup:

cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina