Welke bh's in kraamtijd

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door sidmick, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Na de bevalling van mijn dochter heb ik totaal geen stuwing gehad, kan me ook niet meer herrinneren wat ik destijds droeg (geef geen BV) Toch wil ik nu op voorhand een paar stevige bh's in huis hebben. Wil er geen kapitaal aan uitgeven omdat ik ze na een paar dagen toch nooit meer zal dragen. Heeft er iemand tips voor stevige bh's zonder beugel?

2. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb sportBH's van de Hema gehad.
    Had een dag of 3 echt wel harde borsten maar had er niet echt last van, en de BH's zaten prima.
    Heb ze toen ook gekocht tijdens een actie ofzo toen waren ze niet zo duur.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Voedingsbh's van de Hema, helemaal prima voor de korte tijd dat je ze draagt!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    ok op naar de hema dus!

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Overdag droeg ik de zwangerschapsbeha's van de Hema maar omdat ik dat niet fijn vond slapen droeg ik snachts een buikband die wat strakker zat.

6. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik heb pas bij de wibra 3 voedings bh's gekocht voor 4,99 per stuk, zitten prima en zien er ook niet raar uit en idd voor die korte periode, als ik toch langer bv ga geven (weet natuurlijk nooit of het lukt) kan ik altijd nog kijken voor andere

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb ook voedingsbh's bij de hema gekocht en uiteindelijk 8 maanden aangehad... dus prima aankoop geweest!

8. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    de bh`s van carrywell hebben geen beugel en zitten prima. ze zijn 20 euro per stuk en ze zitten heerlijk! ik heb ze ook in de laatste maanden van mijn zwangerschap gedragen omdat mijn borsten behoorlijk groot waren geworden. ik kan me niet meer herinneren waar ik hem toen heb besteld maar op deze site staan in ieder geval een plaatje van de goede bh! Carriwell Romance Bustier BH met kant - De Babykraam

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Die vind ik leuk! Hoe vallen ze qua maat?

10. Bri

Bri Niet meer actief

Die Carriwell bustiers geven erg weinig steun, zeker voor grote borsten. Ik vond ze ideaal voor de eerste weken na de bevalling, en voor 's nachts, omdat ik wel BV gaf en korte tijd met giga-borsten heb gelopen. Op www.prettymum.nl staat een maattabelletje. Ze hebben geen cupmaat, maar M, L, XL. Volgens mij droeg ik L, dat was met 85F zo ongeveer (en grotere cup in de eerste 2 weken).

Als je een beha zoekt die je borsten véél steun geeft (omdat je stuwing hebt en géén bv wilt geven) zou ik voor iets stevigers gaan, zoals een goede sportbustier of beha. Die 'persen' je borsten wat strakker tegen je aan.
    Als je wel BV gaat geven en een beha zoekt voor overdag, zou ik ook niet voor zo'n bustier gaan (in elk geval niet als je wat grotere borsten hebt), maar voor een stevige voedingsbeha. Dus met 2 cups, in een cupmaat die goed bij je past. Anita heeft heel goede in álle maten, en mooiere vind je van HotMilk, Royce, CurvyKate bijvoorbeeld. Ook met voorgevormde cups, da's mooi en zorgt ervoor dat je de compressen niet kunt zien.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik wil dus absoluut geen 20 euro voor een bh uitgeven omdat ik geen bv ga geven en het alleen even voor de kraamweek ik om idd flink druk op mijn borsten te geven mocht dat nodig zijn. En ik wil er toch minimaal 3 hebben zodat ik iig dagelijks een schone aan kan.
    Ik ga denk ik eens naar de sportbh's van de hema kijken, na de kraamweek gaan ze toch de prullebak in.

Deel Deze Pagina