traktatie voor juf op peuterspeelzaal

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne1979, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa word in November 3 jaar. Natuurlijk wordt dat gevierd op de PSZ.
    Voor de kinderen weet ik al wat voor traktatie ik ga maken. Maar wat doe je eigenlijk voor de juffen?
    Ik kan toch moeilijk hetzelfde geven met een speelgoedje erbij?

Hoe hebben jullie dat opgelost?

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Voor de juffen gewoon iets leuks uit de sexshop! :p
    Misschien voor hun een mooi gebakje ofzo?

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ja, haha. Gewoon iets lekkers van chocolade bijvoorbeeld. Dat doet het altijd goed...
    xxx

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    het maakt niet uit wat je geeft, het idee alleen al dat je er aan denkt ik al super! Maar chocola is altijd goed of een pak lekkere koeken voor bij de koffie.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik haalde destijds 2 pakken luxe koeken en een doosje met van die langwerpige luxe chocolades en haalde bij de bloemist een groot stuk van dat doorzichtig folie en deed 3 koekjes en dat chocolade ding in het midden, en bond het dan omhoog met een leuk strikje erom en een zelf bewerkte foto van ze erin geprikt met satestokje...

deed het hartstikke leuk...een gebakje o.i.d. kan natuurlijk ook en net zo makkelijk... :D

6. randi

randi Niet meer actief

als ze klein waren ( het zijn ondertussen al pubers) bakte ik zelf cake en-of taart en kocht chocolademelk en de juf trok er dan een uurtje uit zodat het een minifeestje werd in de klas. chekte wel op voorhand of er geen kinderen waren met allergie ervoor in de klas want dan kochten we voor die kindjes iets apart wat ze wel mochten eten in samenspraak met hun ouders. was dus voor iedereen hetzelfde en ze vonden het altijd schitterend

7. Bolleke

Bolleke Lid

26 aug 2006
    35
    0
    0
    Bij ons mogen er geen aparte tractaties meer gegeven worden. Maar wel iets bakken of zo. Anders verdwijnt het toch meteen in de boekentas en word het soms een strijd om het mooiste en het beste te willen kopen en dan vallen kindjes die het thuis minder breed hebben altijd buiten. In iedere klas ligt er een lijst van boeken. Als de ouders iets willen geven dan mogen ze een boek uit de lijst kopen.

Is voor de klas zou ook een idee zijn.

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hier mogen er geen aparta traktaties voor de juf
    gemaakt worden!
    die geef je gewoon hetzelfde als de kinderen
    en anders niks!

9. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Moet je even voor de gein bedenken hoeveel juffen er zijn. en hoeveel kindjes er zijn. En hoeveel jarigen er dan gemiddeld per week zijn (effe er zijn maar 40 schoolweken).

Nou weet ik niet hoe dat zit op een PSZ, maar wij hebben dus nu op school afgesproken dat de kindjes niet meer alle klassen rond gaan, want wij groeiden helemaal dicht. (sonja bakker is HET gespreksonderwerp van ons team).
    Ik gooi ook wel een wat weg gewoon omdat het al de vijfde is die dag.

Dus ik ben altijd blij met een fruittraktatie of zo'n worst-kaas ding ofzo.
    Beter dan al die zoete troep, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Linda

10. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ben juf op de psz bonbons!

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zou tot op het bot beledigd zijn als iemand mij serieus een sextoy zou geven.
    Meestal krijg ik chocola, of iets om te delen met de andere juffen.
    Soms ook gewoon hetzelfde als de kinderen.
    Ik gaf mijn juffen/meesters altijd een zeepje vroeger.

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hihi stonken ze? :D

Nee wel een leuk idee hoor!
    Die hebben ze bij bv. rozemarijn en thijm in heel veel leuke figuurtjes!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mijn moeder had gewoon een hele lading zeep liggen. Als wij dan jarig was dan kreeg de juf een stuk zeep. Waren van die Spaanse zepen.
    Ik kan me zelfs herinneren dat ik vroeger, echt 20 jaar geleden zelfs soms een pakje sigaretten gaf. Dat is nou echt not done.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    op de basisschool gaf ik altijd belgische bonbons.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Chocola!
    (ik ben juf..... en dol op chocola :D )
    Alle juffen zijn dol op chocola.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Voor op de basisschool geef ik mijn oudste een pak koekjes mee, om uit te delen. Daar delen ze aan iedere juf en meester uit...

Voor mijn jongste heb ik ook pas moeten trakteren op het kdv en daar is het alleen voor de leidsters van de groep zelf, dus 2 in ons geval en daar heb ik een cadeautasje voor gekocht met daarin een geurkaarsje.

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ik werk als juf op een kdv en heb al eens een eigen geschilderde mok gekregen met daarin snoepjes. Fantastisch om te krijgen. (van de H*ma). Hij staat nu nog te pronken in de kast.

18. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik heb een schaatlje (afbakklei) gekregen,, En die had hij beschilderd zo lief:D

19. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi!

Ik ben werkzaam als groepsleidster op een kinderdagverblijf en heb al vele verjaardagen van de kinderen gevierd. De traktaties die ik als " juf" kreeg liepen erg uiteen. Van een plak cake tot een pak koeken, van een doosje met een bonbonnetje erin tot een sauzijzenbroodje...

De traktatie die me het meest is bijgebleven is een flesje wijn ( je kan ook zo'n kleine nemen) waarbij het oorspronkelijke etiketje is vervangen tot een zelfgemaakte ( een tekening van de kleine...) Wel even wat werk, maar erg leuk!

succes!

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Kim.. dat is nog eens een leuk idee!

Alle anderen.. ook jullie bedankt voor jullie tips! En nu nog wat uitkiezen..

Deel Deze Pagina