traktatie vraagje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wheelie, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    onze dochter word volgende maand 3 jaar en ik zat er aan te denken zo'n dora rugzakje te knutselen en daarin een dora ontbijtkoekje, kleine kleurpotloodjes en een dora kleurplaat te doen. alleen twijfel ik of ik er niet ook een babybel kaasje bij zal doen. of word dit te veel? wat vinden jullie?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Lijkt me genoeg zo. Ik vind zelfs de kleurpotloodjes en -plaat al niet echt nodig (wel leuk hoor, daar niet van), maar een extra "eetding" is m.i. écht overbodig.

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb deze gemaakt toen mijn dochter vier werd. Ik had er knijpfruit in met de tekst "Ik zal jullie missen maar zeg het toch luid, ik knijp er tussen uit" dit omdat ze dus naar school ging. Verder een kleurplaat en kleurpotloodjes. Dus ik zou het zo laten is meer dan genoeg. Succes met knutselen het is veel werk.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het nu al te veel, dus ik zou er zeker niet meer bij doen.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk zo'n rugtasje!

Ik zou er idd geen kaasje meer bij doen. Mijn zoontje heeft gisteren getrakteerd op een doosje rozijntjes en wat druifjes in een leuk knutselwerkje en daar waren de kinderen erg blij mee.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zou er ook niet meer eten bij doen. Vaak is een traktatie extra naast het 10 uurtje (ervoor) of tussen 10 uurtje en lunch in. Dus iets kleins om te eten is zat!
    Ik heb met 5 jaar alleen een doosje rozijntjes gedaan en een gummetje (eerder ook wel eens een ontbijtkoekje bij 3jr en bij 4jr knijpfruit).

7. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik zou het wel doen. Op het kinderdagverblijf (waar mijn zoontje zit) eten ze de traktatie i.p.v bijvoorbeeld de middag crackers.

Dan moet ik er wel bij zeggen: dat ik altijd veel dingen mee geef, om te trakteren.
    Het is tenslotte een feestje. ;)
    Ik geef wel altijd gezonde traktaties en iets voor thuis zoals een boekje.
    De tekening met de kleurpotloden vind ik erg leuk ;)
    Maar wat geef je aan de jongens?
    Die vinden een Dora kleurplaat vast niet stoer!

Groeten Jane

8. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Ik heb zo wel de jongens als de meisjes dezelfde kleurplaat gegeven weet niet of TS dat ook gaat doen, maar had een kleurplaat gevonden waar Dora en Diego opstaat. En de rugzakken had ik ook in verschillende kleuren gedaan, roze, geel, blauw en groen. Zodat iedereen zelf kon kiezen welke kleur ze wouden.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.289
    17.172
    113
    lijkt mij zo al meer dan genoeg

10. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    ik wil de rugzakjes ook in verschillende kleuren doen. de roze, paars, groen en blauw. dan kan iedereen kiezen. en de kleurplaat die ik erbij wil doen is deze:

http://inkleuren.files.wordpress.com/2013/01/diego-en-dora-1.gif

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Prima toch is zowel voor jongens als voor meisjes geschikt. Heel veel succes met het knutselen, ik hoop dat je niet een te grote groep hebt het is echt een flink werkje.

12. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    we moeten er 18 maken :) gelukkig helpt mijn moeder mee die vind het ook leuk om te doen.

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #13 jilina, 22 feb 2014
    Laatst bewerkt: 22 feb 2014
    Ik had er 16 maar ben echt dagen bezig geweest. Komt ook omdat wij geen kleuren printer hebben dus ik heb alles uit moeten knippen en plakken. Maar ze waren echt super enthousiast.

Bekijk bijlage 379746

14. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    ziet er erg leuk uit jilina! ik wil er volgende week al mee beginnen dan zijn we zeker op tijd klaar :D

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Wel of niet stoer gaat op de kleuterschool pas een rol spelen. Daarvoor zijn ze er niet echt mee bezig. En het is een traktatie van een meisje, dus mag het een meisjes ding zijn.
    Traktatie van mijn zoon voor de BSO zat in een brandweer bekertje. Zowel voor de jongens als de meisjes. Druiven en mandarijn partjes met parapluutje erop. Ik vind het niet nodig daar ook nog een cadeautje bij te doen. Maar goed. Ikvind het ook niet nodig om allerlei ingewikkelde knutselwerkje te gaan maken. Maar dat zegt wellicht meer over mijn knutselaversie dan over de traktaties ;)

Deel Deze Pagina