Hoi ladies, Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met dragen van positiekleding. Ik ben nu 6+4 weken zwanger en kan gelukkig ivm het weer jurkjes en loszittende broeken aan. Maar kan niet lang meer mijn spijkerbroeken aan. Bij de zwangerschap van mijn zoontje liep ik met 7 weken al in een positiebroek. Ik denk dat dat bij deze ook weer gebeurt. Ben benieuwd wanneer jullie zijn begonnen met het dragen van.
Ik droeg met 6 weken ook al positie broeken of m'n eigen met een elastiekje. Het knalde echt al enorm. Vanaf een week of 10 ook m'n leggings in positie gekocht. En vanaf 14 ongeveer een paar hemden. Alles was te kort haha. Nu draag ik voornamelijk jurken. Of los en laagstaande losse broeken met een t shirt.
Ik heb hier binnen gelijk mijn spijkerbroeken omgeruild. Voor positie. De rest gaat wel maar de skinny jeans.... Alles voel gewoon strak hihi. Maar niks te zien hoor. Echt gevoel van binnen.
Draag nog veel mijn eigen kleding, alleen mijn spijkerbroek is een positie broek deze heb ik vanaf 11 weken aan. Bij mijn eerste rond de 13 weken.
Alle keren pas na de 20 weken, soms ruim na de 20 weken. Voornamelijk positiebroeken. Verder red ik me redelijk met mijn normale kleding.
De meeste broeken kan ik al snel niet meer aan. Maar gelukkig kan ik mijn basic shirts van de H&M nog wel heel lang door dragen. Net maar even een bestelling geplaatst bij de H&M. Daar moet ik me wel mee kunnen redden de komende maanden haha.
ik droeg met 19 weken ongeveer pas mijn zwangerschapsbroeken.(2e zwangerschap) Omdat mijn buik redelijk hoog zit ging dat makkelijk
Met 24 weken toch maar 2 broeken gekocht, ook wel aangehad maar heb eigenlijk tot het einde ook gewoon m'n normale spijkerbroeken gedragen. Ik heb helemaal geen tops etc gekocht.
Hier elke keer tussen de 6 en 8 weken. Mijn buik komt heel snel opzetten. Nu met het warme weer doe ik vooral kleedjes aan dus dat gaat nog als gewone kleding. (De kleedjes verbergen ook het best men buikje lekker handig dus!)
Rond de tijd dat ik het op mijn werk vertelde, op 12 weken, ging ik mijn broeken vervangen voor positiebroeken. Sinds anderhalve week of twee weken draag ik ook positieshirts, ongeveer sinds week 18-19. Nog niet consistent, maar steeds vaker. Steeds minder van mijn gewone kleding zit nog goed. Dit is mijn eerste zwangerschap, dat schijnt veel te schelen.
Mijn buik is ook wat naar voren gekomen en heb telkens mijn knoop los. Al heb ik gelezen dat dat een darmenbuikje is en dat wel weer weg kan trekken. Dus ik wacht nog even met positiebroeken kopen. Voor nu hou ik het gewoon bij knoopje open
Bij mijn eerste met 7 weken, met de 2e met 6 weken. De knopen van de broek irriteerden op mijn onderbuik.
Ik heb vanaf week 20 een zwangerschapsbroek en jurk gekocht..verder red ik het nog met de rest. Ook een paar leuke stretch dingen gekocht die ik na mijn zwangerschap nog aankan. Moet nu nog 4 weken en vind t zonde om daarvoor positie kleding te gaan bestellen.
Dat had ik dus ook, gelukkig was het bloedje heet dus kon ik lekker zittende korte broeken, van die los zittende broeken en jurkjes aan! Met een spijkerbroek kan ik echt niet meer de hele dag zitten (kantoorbaan). Staan wil nog net maar ook niet van harte hahaha.
Nee dat is zonde dat had ik ook niet gedaan. Ik had nog 2 truien en een spijkerbroek van de eerste zwangerschap. En heb in de sale nog 2 jurkjes en 3 shirtjes kunnen kopen. En heb vandaag nog een bestelling geplaatst bij H&M met een broek, joggingbroek, 2 maillots en een shirtje. Ik kan nu wel even vooruit haha.