tennisarm/RSI

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Ik heb al jaren RSI, op het MBO opgelopen omdat ze daar natuurlijk goedkope stoelen hadden die je niet naar je lichaam kon zetten....
    Nu heb ik er na een dag achter de computer zitten erg veel last van maar na een flinke hand massage van mijn vriend gaat het wel weer goed!

Nu ben ik vorig jaar begonnen met tennis en had het erg naar mijn zin, alleen heb ik het allemaal overbelast toen met het resultaat: een tennisarm, ik kon nog geen glas vastpakken. Dus ik moest wel stoppen...

Nu heb ik al een tijd geen last gehad van mijn rsi omdat ik nu achter de kassa zit ( tijdelijk want ik vermoed vandaag een contract te krijgen om te werken op een administratie). Maar nu ineens na 4 maanden kassawerken, begint mijn tennisarm op te spelen... getverderrie.
    Ik heb toendertijd een brace gehad, en die zit nu om mijn arm, maar het doet nogsteeds verschrikkelijk veel pijn! Ik kan weer geen glas optillen en boodschappen tassen tillen is het helemaal niet voor me...

Heeft iemand hier ook een tennisarm of RSI? Wat doe jij ertegen of wat helpt bij jou? Tennisarm is niet te masseren, zit te diep.. maar Rsi natuurlijk wel..
    Ik ga vanmiddag maar weer eens naar de dokter maar die zal wel weer zeggen dat ik rust moet nemen, iets wat niet echt fijn is als je je contract op gaat zeggen...

ben ook erg bang voor de toekomst, zal ik later ons kindje wel op kunnen tillen bijvoorbeeld... ik ben pas 24...

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Heb zelf geen rsi maar heb 2 mensen in mijn vriendengroep die daar wel last van hebben (gehad). Beiden hebben veel baat gehad bij acupunctuur. Volgens mij als ze er echt veel mee doen speelt het weer op maar niet meer zoals voorheen. Beiden hebben het rond de 25 a 26 jaar opgelopen.

Deel Deze Pagina