Poe de titel zegt het al.... Ik ben pas 7 weekjes zwanger, maar mn buikje is wel een beetje gegroeid.... Ik werk in een zwembad en loop regelmatig in een badpak rond, hierin is toch wel te zien dat ik zwanger ben (volgens mijn enige collega die het wel al weet....) Krijg nu ook steeds al opmerkingen van collega's : "Hou je buik is in joh " "zo jij bent wel iets dikker geworden hé in de vakantie" en het meest : komt er een juf van een school naar mij toe: (kende ik ook al van vorig jaar) "mag ik je feliciteren?" ik: "waarmee?" "nou euh met iets kleins in je buik??" zelfs zij zag het.....Help! Heb pas over 3 weken mijn eerste echo, en wil het tot die tijd toch wel geheimhouden op mijn werk... HELP!
Poeh, tja lastig.......mag ik vragen waarom je het niet wilt vertellen? Ben je bang dat het misgaat en wil je daarom tot de ehco wachten? Ik denk altijd maar zo: als het mis mocht gaan, dan is het ook fijn als ze mee kunnen leven en je het niet dan nog moet gaan uitleggen wat er met je is! Anders misschien alleen even je naaste collega's vertellen? Succes enneh....gefeliciteerd!
ik zou het gewoon vertellen. als je bang bent dat het mis gaat is het juist prettig als je collega`s het weten. dan staan ze niet dubbel met hun oren te klapperen zoals bij mij ruim 2jaar geleden. bovendien is het toch ontzettend leuk dat je zwanger bent. liefs doris
hihi als iemand aan mij vraagt of ik soms zwanger ben doe ik heel beledigd haha Zo van.. dat vraag je toch niet aan een vrouw!? Vind je me soms dik ofzo!? Maar ja in een badpak zit er weinig anders op dan óf net doen of je bent aangekomen óf het vertellen. Mocht je ook misselijk zijn enzo dan krijg je al meer begrip als je een beetje groen ziet..
Jeetje joh.. da's een moeilijke inderdaad met een strak badpak aan. Ik denk dat ik niets zou zeggen. Als mensen naar je toe komen en het vragen dan kun je misschien aangeven dat het nog heel pril is en dat je eerst de 1e echo af wilt wachten voordat je het openbaar maakt. Ofwel, of ze het nog heel even voor zich willen houden. Wel zal ik dan denk ik toch alvast mijn leidinggevende op de hoogte brengen.....
tja, als het zo duidelijk is, zou ik het toch maar vertellen aan diegene van wie je eigenlijk wil dat ze het het eerst weten... ik was indertijd zo misselijk vanaf 6 weken, dat ik het ook maar verteld heb, qua buikje kon ik het nog wel een tijdje verborgen houden, ondanks badpak. Klanten zagen het pas rond de 17 weken ofzo... wij hebben overigens er wel voor gekozen om een pretecho te laten maken met 8 weken. Ik was zo zenuwachtig of het wel goed zou zijn. Dus dan is het ook gemakkelijker om het wat eerder te vertellen.