Wie speelt er ook World of Warcraft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alexandra2008, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik speel al een aantal jaren World of Warcraft. Eerst alleen op een RP-server (waar ik mijn man heb leren kennen) en later als guildmaster van onze eigen casual raiding guild. (Server: Kul Tiras, Guild: NULL)
    Mijn man is de raidleader en webmaster, ik doe de organisatie, planning en recruiting en dan hebben we nog 3 officers voor andere taken.
    Ik speel een holy priest als main, hiermee raid ik met veel plezier 10-mans. Momenteel rustig bezig om Cataclysm raids te clearen, wat allemaal heel lekker gaat.

Zijn er nog meer ZP-ers die WoW spelen? Zo ja, welke server, welke class en doe je ook aan raiding?

2. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee!

Ik speel het nu niet meer, maar heb het wel intensief gespeeld tot een halfjaar geleden.

Had een 80 bloodelf priest, holy. Deed aan full raiding en had mijn eigen guild. Dit alles op Alonsus PVE Server! :)

Daarbij mis ik het nog vaak! Niet zo zeer het spel, maar de mensen. We hadden een super hechte guild, nog steeds veel contact met hun! Ook al een keer een meeting gehad :)

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dit is dus echt allemaal wartaal voor mij he ;)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    What are you talking about??? :$

5. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Haha, is een groot internationaal rpg ( role-playing-game ).

Je maakt een poppetje, die level je omhoog, die maak je sterk en samen kan je dan grote monsters vermoorden of tegen elkaar vechten. Zo kun je punten behalen en betere kleding, zodat je weer sterker word.

Heel simpel uitgelegd, voor iemand die het niet speelt - waarschijnlijk niks aan, maar voor de kenners een uitdaging!

Ik ben er mee gestopt, te verslavend! :O

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb het inderdaad ook gespeeld tot ik beseft hoe stom en behoorlijk zielig het was dat ik een heel leven aan het leiden was op mijn pc als een character en soms een beetje vergat dat ik ook nog gewoon mezelf was. Zo verslavend! En dat terwijl ik nooit echt hoog ben gekomen. Was een 43 nightelf hunter . Geen guild!

Mis het soms wel hoor...helemaal nu Cataclysm is uitgekomen. Heb je dat al uitgeprobeerd? Wat is jouw level?

7. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik mag het niet spelen van me vriend hij bang dat ik verslaafd raak hihi

8. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ja, hier nog een heel enthousiaste WoW'er!

Mijn main is een Death Knight. Ik weet het, veel mensen vinden het een no-no class, maar ik vind het erg leuk om er het allerbeste uit te halen. Jammer alleen dat je nu geen mooie hybride specs meer kan bouwen.
    Ik doe ook graag mee aan raids, maar we zijn nu nog niet echt heel erg op weg in de nieuwe Cataclysm raids in onze guild.
    Ik zit in een heerlijke easy going - en sociale guild, waarin een gedeelte ook raid (waaronder ik).
    Omdat we alleen met guildys raiden en de raidende groep niet heel erg groot is, gaat het allemaal wat minder snel. Maar als we eenmaal aan de gang zijn, zijn we wel erg fanatiek.
    Van de Lich King hebben we dus wel alle raids gedaan.

PvP doe ik niet, dat vind ik niet zo leuk.

Mijn man had ook een eigen guild, en daarbinnen was een raiding alliance met een andere guild.
    Uiteindelijk hebben we de twee guilds samengevoegd en ik moet zeggen, het scheelt wel een boel gezeur ;)

Ik speel trouwens op Steamweedle Cartel, nog meer meiden hier?
    En oh ja, ik speel alleen maar Horde. Horde rules, haha! :D :D :D

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Het leek me wel leuk om eens te proberen, maar nooit gedaan. Ik denk dat ik het te verslavend zou vinden :D

Ik heb een aantal vrienden die het spelen. Ik vind het wel verdomde irritant dat dat spel bij hen voor alles gaat. Nog een reden waarom ik er ver vanaf ben gebleven. ;)

Ieder zo zijn ding natuurlijk!

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh ja, vergeten te zeggen. Ik speel dus ook een bloodelf. For the horde! :D

Waarom ben je gestopt met spelen? Is je guild nu in handen van andere mensen of is het opgedoekt?

11. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Nou, hier heb ik dus geen last van hoor.
    Ik heb zeker nog een leven naast WoW, en ik zie het ook echt als een computerspel waar ik toevallig veel lol aan beleef.
    Als mama zit je 's avonds nou eenmaal wat meer thuis en of ik nu tv kijk, een boek lees of WoW speel, ik zie het verschil niet zo.

Sterker nog, er zijn juist 'real live' contacten ontstaan of weer hersteld door World of Warcraft.

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tja, eigenlijk kun je er alleen over oordelen als je het zelf hebt gespeeld. ;)
    Het is veel meer dan een spelletje.
    Wat betreft die verslaving, het is wel begrijpelijk dat als je iets HEEL leuk vind om te doen dat je het ook vaak doet, maar het verschilt heel erg per persoon hoor. Er zitten diverse mensen in mijn guild die ook gewoon een gezin hebben en die niet altijd online kunnen zijn.
    Daarbij, heel veel mensen kijken uren tv per dag. WoW spelen is in ieder geval niet passief en je doet het met andere mensen samen en je kletst veel met elkaar. :)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is hubby een fanatiek wow-speler.. Hij is er ook echt verslaafd aan hoor. Zit er soms om 03.30 uur nog achter als zijn wekker om 06.00 uur weer gaat. Hoe of wat hij is weet ik zo niet haha. Ik weet alleen dat hij healer is.

Ik doe af en toe wel eens bloemetjes plukken voor hem ;)

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh ik heb een héle goede DK in mijn raiding team hoor. En ken er meer. Helemaal geen no no class.
    Ik ben op Steamwheedle begonnen, daar heb ik mijn man ontmoet! :D Speel je op alliance of horde? Ik heb er nog een paar characters staan.

Wij hebbe neen raiding team van ronde de 17 mensen die rouleren. Ook alles in WotLK gecleared op LK heroic en RS heroic na.

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn man zou wel willen dat ik het ook ging spelen, maar ik heb er niks mee. Hijzelf is er wel aardig verslaafd aan!

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hihi wat zeg je dat schattig. :D Dus hij zet jou gewoon aan 't werk. ;)

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mijn man speelt het ook, al vanaf dat het uit is :S ik vind soms dat hij echt verslaafd is en daar zeg ik wat van, dan valt het wel weer mee. Hij probeerd te minderen en dat lijkt ook echt te gebeuren sinds onze zoon er is. Hij stopt altijd rond 10 uur en eerder ging hij ook nog door in de nacht.

Ik speel het soms, zet ik het weer een maandje aan. ik vind het een leuk spel om te doen, maar ben niet verslaafd. Ik moet wel zeggen dat het leuk blijft, het enige computerspel wat ik nog steeds leuk vind om te doen. Ik doe niet aan raiden, alleen lvllen en dan samen met mijn vriend. als ik speel dan spelen we samen en hij ook vaak nog alleen. Kan er niet zo superlang achter zitten als hij ;) Heb een 84 warrior night elf

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb het jaren geleden ook gespeeld. Mn neefje speelde het en toen we bij zn ouders huis pasten zat ik er bijna hele dagen achter. Ik vond het leuk om te doen, maar was er niet zo goed in. Ik was een elf met level 49 denk ik. Maar is weer een tijdje geleden. Verslavend kan het zeker wel zijn jah. Mn vriend vond er niks aan dus niet zelf aan geschaft.

Schiet me nu binnen, was een hunter.

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Het heeft bij mij ook een half jaar geduurd voor een bevriend stel mij aan het WoW-en kreeg.
    In mijn guild zitten veel koppels die samen spelen. Ik vind dat wel mooi. Meestal is het de vrouw die er later bij komt en ontdekt hoe leuk ze het vindt. ;)

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    heb lang WOW gespeeld,vind er nu alleen weinig tijd voor.
    Heb tijdens mijn zwschapsverlof ook CoH gespeeld en zovele jaren terug ben ik begonnen met DAOC.
    Vind het allemaal heel leuk maar tijdrovend en ben het snel beu gespeeld...

Deel Deze Pagina