Hallo Meiden, Ik ben opzoek naar ideeën voor traktaties op de school van mijn kinderen wanneer de baby is geboren. Iemand leuke tips? Gaat om traktaties voor de peuterspeelzaal en kleuterklas. De traktaties moeten al klaar zijn voor de uitgerekende datum. En we krijgen een meisje. Leuke tips hoor ik graag Groetjes
Geboortekoekjes, erg handig per stuk verpakt en lekker Of een soort spiesje met roze snoepjes, spekje, framboosje enzovoorr
Ik ga voor de oudste ook kleuterklas waarschijnlijk een soort speenkoord maken. Met een wasknijper en daar dan elastiek aan. Dn maak ik er van van dien soepkettingen wat snoepjes aan en aan het eind een snoepspeentje. Voor de jongste wordt het denk ik Nijntje koekjes met muisjes, maar dat zijn er maar 12 ipv 30
cakepops rollen in muisjes of van die witte snoepmuisjes kleuren in roze en blauw met voedselkleurstof?
lap roze tule kopen, in allemaal vierkantjes knippen. Midden in die vierkantjes een paar roze/witte hartjes (van die geboorte hartjes) doen, dichtbinden met een roze lintje, kaartje eraan met de naam ofzo erop en klaar. Dat heeft de oudste getrakteerd toen zijn zusje geboren werd, en nu trakteren ze het beiden op school en psz in het blauw. Vooral omdat het zo makkelijk vooraf te maken is.
Onze kinderen trakteren slagroomsoesjes met muisjes. Ik koop van tevoren de soesjes. Als de baby geboren wordt, haalt mijn man ze uit de diepvries, haalt ze door de glazuur en bestrooit ze met muisjes. Drie kinderen met een gemiddelde klas van 30 kinderen, dus bijna 100 soesjes. Ik denk dat dit het makkelijkste is (en lekker ).
Ik zat ook te denken aan lange vingers en dan aan het uiteinde muisjes. Ik denk alleen dat ik tegen die tijd geen puf heb om 30 van die dingen te maken. Ik denk dat ik voor iets ga dat ik al eerder kan klaarmaken. Misschien een gekke vraag hoor maar waar koop je tule?
Bij lange vingers zou ik geen glazuur gebruiken omdat die dat opzuigen Bij lange vingers zou ik ofwel gesmolten chocolade gebruiken of witte chocopasta. En tule koop je volgens mij gewoon op de markt. Wat ook leuk is en makkelijk te maken is ( neger) zoenen met muisjes. Zoen even boven een gaspitje totdat het chocolade iets meer glanst, niet te lang, snel dopen in een schoteltje muisjes en klaar!
Hier bakt mijn moeder voor school 30 kleine cupcakes met glazuur en muisjes. Maar die soesjes vind ik ook een goed idee! Voor de creche (moet in principe suikervrij): halve soepstengels met aan het uiteinde boter en wat muisjes. Ik 'smokkel' met de muisjes. Als suiker geen probleem is, kun je lange vingers met witte chocopasta en muisjes doen. Of papa met twee rollen beschuit, een kuipje boter en muisjes naar school sturen. Als je de muisjes in een diep bord doet, haal je de beschuiten er zo doorheen. Als je het van tevoren klaar wil hebben, zou ik roze thule met snoepjes ofzo er in doen).
ik moet nog 3 maanden en ik heb de traktaties van mijn vriend zijn kinderen al ver af. groep 1 en groep 3. ik heb bij de action "magische" flesjes gekocht (speelgoed afdeling) dan organzazakjes ook van de action en hartjeschocolaatjes aangezien die niet zo hard zijn... ook van de action bij de valentijnspullen en die blijven nog lang genoeg goed hihi... en ik heb er 60 gemaakt... moet alleen nog wat flesjes hebben en eraan maken aangezien ze er niet genoeg hadden toen... en naamkaartje eraan natuurlijk naam ga ik er nog op doen als we echt zeker zijn wat het word haha... eerst wilde ik in plaats van die flesjes van die plastic fopspenen doen die je aan kettingen kan rijgen... maar die kon ik op dat moment ff niet vinden en heb geen geduld haha en vind deze flesjes wel erg leuk
je kan ook nijntje koekjes doen, en dan roze muisjes op haar jurkje door wat glazuur te maken en de muisjes er op te strooien. ook leuk is een roze spekbol met een grote witte muis er op. zl gaat donuts met wit blauwe glazuur uitdelen als zn broertje er eindelijk eens uitkomt hihi. mijn man is banketbakker dus die heeft dat met zijn werk gefixt. je hebt in de supermarkt ook heel veel leuke roze/witte cakejes enzo.
Lange vingers dippen in witte chocolade, dan in de muisjes. De vingers op een cakepopstokje prikken en in een piepschuim taart, of zo