traktatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fleur24, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Of, meer crea met papier; rond velletje rose, kegeltje vouwen/plannen en erin een snoepje doem dan dat rose is? Dropveter staartje eraan, oogjes erop met een stift, klaar.

Veel plezier met bedenken hoor! Ben benieuwd naar je uiteindelijke creatie.

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Plannen =plakken ;)

3. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ja, je kan het kant en klaar kopen, maar het is ook makkelijk zelf te maken met poedersuiker en water. Je doet de poedersuiker in een kommetje, wat water erbij, roeren en klaar.

5. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij deze toch ff fototje van mijn schooltraktatie zodat je een idee hebt al heb ik het idee dat je het misschien teveel werk vind :D kan natuurlijk ook alleen zakje met snoepjes en kaartje doen...

Bijgevoegde bestanden:

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
  7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Bedankt voor de tips en suggesties! Ben echt naar ietsnopzoek wat ik nu al kan maken. Dus geen muisjes, koekjes en glazuur :). Ik vind het niet erg wanneer ik er wat werk aan heb. Als het maar af is ruim voor de uitgerekende datum. Zeker gezien mijn risico op vroeggeboorte. Ook moet mijn man er geen werk aan hebben. Hij moet het gewoon alleen uit de kast te hoeven pakken ;):D.

im zal alle links even bekijken. Als ik eruit ben wat het word zal ik het hier nog even melden. Bedankt voor het meedenken

Deel Deze Pagina