Of, meer crea met papier; rond velletje rose, kegeltje vouwen/plannen en erin een snoepje doem dan dat rose is? Dropveter staartje eraan, oogjes erop met een stift, klaar. Veel plezier met bedenken hoor! Ben benieuwd naar je uiteindelijke creatie.
er is inderdaad kant en klare glazuur, in het bakschap. http://www.oetker.nl/nl-nl/onze-producten/decoratie/glazuren-en-topping/glazuur-wit.html wit, roze, en choco. voor op cupcakes hebben ze ook kant en klare topping. wit roze en blauw
Ja, je kan het kant en klaar kopen, maar het is ook makkelijk zelf te maken met poedersuiker en water. Je doet de poedersuiker in een kommetje, wat water erbij, roeren en klaar.
bij deze toch ff fototje van mijn schooltraktatie zodat je een idee hebt al heb ik het idee dat je het misschien teveel werk vind kan natuurlijk ook alleen zakje met snoepjes en kaartje doen...
Bedankt voor de tips en suggesties! Ben echt naar ietsnopzoek wat ik nu al kan maken. Dus geen muisjes, koekjes en glazuur . Ik vind het niet erg wanneer ik er wat werk aan heb. Als het maar af is ruim voor de uitgerekende datum. Zeker gezien mijn risico op vroeggeboorte. Ook moet mijn man er geen werk aan hebben. Hij moet het gewoon alleen uit de kast te hoeven pakken . im zal alle links even bekijken. Als ik eruit ben wat het word zal ik het hier nog even melden. Bedankt voor het meedenken