Weet iemand waar je werkboekjes kunt krijgen voor 3 of 4 jarigen? Ik had er vorige week 1 gekocht bij de lidl, maar nu na een week is die al helemaal uit. dochter vind het helemaal geweldig maar bij lidl kan ik ook geen nieuwe meer vinden. Via Internet word ik ook niet veel wijzer. Wat we in dat boekje deden was: verschillen zoeken, op nummers kleuren, dingen op volgorde zetten, dingen vergelijken. Wie wil mee zoeken? Of weet evt een winkel waar ik kan gaan kijken? Vast bedankt
Kijk naar kumon op bol.com wel engels maar zeer educatief Zijn divers wel leuke met vouw/labirint/cijfers etc ze beginnrn simpel en eindigen moelijk. Je kan paar kopen en eil dag 1 bladzijde van elk afscheuren zo heb je dan diverse opdrachteb per dag die elk dag moelijker worden
Mijn zoon vind ze ook geweldig en ik koop ze vaak in van die voordeel boekenwinkels. Daar hebben ze ook van die grote blokken zoals een scheurkalender met werkjes zoals zoek de verschillen enz.
Hema idd. Of bijv de boekhandel. In het tijdschriftenvak vind je bijv. Zappelin. Soms heeft het kruidvat een aanbieding.
Als de boekenvoordeelwinkel daar nou ook nog zit... Of de bruna... Kun je weer een hele tijd vooruit.
Thanks ga morgen op pad moet goed komen! zit hier wel ergens een boekenwinkel geloof ik kijk daar ook eventjes