@amdaa persoonlijk vind ik het ook genoeg en weet zeker dat de kinderen er sowieso blij mee zullen zijn. Het is meer het gevoel dat je niet wilt onderdoen van.. en daar zou ik me natuurlijk helemaal niet druk om moeten maken, en als mijn kind het leuk en genoeg vind is het goed..maar dat gevoel .
Het gaat om een traktatie om uit te delen, iets wat de kinderen met elkaar kunnen eten. Waarom al die cadeautjes erbij? Dat snap ik echt niet.
Dit bedoel ik ook indd. We lopen al wat jaren rond op de basisschool, en nog nooit een kadootje gekregen als tractatie in de klas. Laat staan NAAST een eettractatie. Aan andere ouders bedoel je? Jullie zitten daar toch niet in de klas? Ik denk dan altijd: als volwassen vrouwen zo veel belang hechten aan een mooist geknutselde of grootste uitdeelkadootje, laat ze dan onderling een snoep/knutselwedstrijd organiseren. Kinderen zou ik hier volledig buiten laten.
Toch nog iets kleins toegevoegd. 6 m&m’s omdat hij 6 wordt. Hij heeft dat zelf bedacht en ze zelf gemaakt!