Hallo allemaal. We hebben een hoop losse spullen die niet echt via marktplaats te verkopen zijn (cd's, boeken, prullaria). Graag zou ik een dagje op een vlooienmarkt o.i.d. willen staan. Maar waar? Ik kom uit Rotterdam. Je hebt hier de vlooienmarkt in de Kuip, maar daar is het echt schooieren voor n paar centen. Dan is er nog Rijswijk maar daar kost een standje rond de 65 euro en dan kun je alleen een weekend. Ik wil graag maar 1 dag. Iemand ideeën? Thanks voor het meedenken
Zo heb ik inderdaad ook het een en ander verkocht. Het gaat mij om de dingetjes van 1 a 2 euro die de moeite niet waard zijn om op facebook/marktplaats te zetten.
Ijhallen... Weet niet hoe lang je onderweg bent en of dat interessant is maar daar kun je zeker goed verkopen!
we staan 1x per jaar op de twentse vlooienmarkt op zaterdag je moet er om 7 uur zijn, opbouw tot 9 uur .Dan gaan de deuren open en duurt het tot 17 uur (eerder afbreken kan en mag niet) gemiddeld 400 euro aan verkoop voor kraam zijn we 30 euro kwijt
Als je geen haast hebt? In hoek van holland hebben ze eens per maand rommelmarkt aan de waterweg. Met een beetje weer altijd superdruk. Maar ik zou zelf toch wel wachten op wat hogere temperaturen. Kofferbakverkoop heet het trouwens.
Ik weet niet hoe erg het allemaal in de weg staat. Maar misschien gewoon wachten op Koningsdag? En dan op de vrijmarkt gaan staan. Dan heb je ruim de tijd om alles uit te zoeken, sorteren, evt prijzen.
ik verzamel het hele jaar door en grote dingen etc verkoop ik via facebook ondertussen prijs niks en alles gesorteerd in dozen
Ik zou een verkooppagina op facebook zoeken en het daar opzetten. Doe ik ook regelmatig.. Staat het me in de weg en wordt er niet gereageerd, dan geef ik het gratis weg (ook via facebook)..
Kleine dingen geef ik gratis weg, vaak krijg je er zo weinig voor. Ik heb weleens op de vlooienmarkt gestaan in sporthal Alexandrium ofzo? Vlakbij het IJsselland ZH. Die was niet zo duur, 25euro volgens mij.
Ik verkoop best veel op marktplaats, maar alle dingen onder de 5 euro per stuk geef ik allemaal weg of aan de kringloopwinkel. Terre des Hommes, goede doel. Tenzij je echt lol in hebt en het als hobby ziet, of financieel elke euro goed kan gebruiken.