Binnenkort neem ik afscheid van mijn werk, daarbij zal niet iedereen van mijn 50 collega's aanwezig zijn. Ik vind het wel leuk om een traktatie o.i.d. achter te laten. Hebben jullie ideeen?
Ik heb bij mijn vertrek naast taart deze bedankjes aan mijn collega’s gegeven. Voor 50 man is dat wellicht wat prijzig, maar dat is natuurlijk aan jou. Er zijn ook goedkopere items op deze site. https://bedankjes.nl/collections/afscheid-collegas/products/afscheid-nemen-is-zuur-mini-potje-afscheid-collegas?variant=40880880189577
Ligt denk ik ook hoe goed je contact was met iedereen. En ook waar je werkt. Mini appelflappen, mini tompouce. Zakjes soep. Worstenbroodjes/ de saucijzenbroodjes. Liever gezond, een fruitschaal met allemaal soorten fruit. Daar heb je alleen niks aan als je al fruit op het werk hebt Petit four
Potten met snoepjes doen het ook altijd wel goed Als het echt voor die colleges apart moet zijn, zakjes met vb 5 pralines in
Ik vind het altijd leuk om iets symbolisch te geven. In ieder geval aan collega’s waarmee ik hecht was. Voorbeelden: - edelsteen uitgekozen voor die persoon - potlood wat je in potgrond kan doen en uitgroeit tot plant ; na het harde werken is het tijd om te groeien - allemaal plantjes gestekt uit eigen plant ; dat je iets achter laat van jezelf Voor 50 man wellicht te veel
Inderdaad gewoon trakteren en bijvoorbeeld een pot snoep achterlaten met een kaartje op het moment dat je de deur uitstapt. Of per afdeling een grote doos Merci.