Je moet wat als je rust moet houden Ik heb mijn zinnen gezet op een salontafel van de kringloop. Prachtige tafel en helemaal onze smaak. En vooral: kost geen drol maar nu een dilemma Onze huidige salontafel heeft 3 lades. 1 grote met alle knutselspullen er in 2 kleine: 1 met de luiers en doekjes 1 met de make up zooi van de dames. wij hebben 1 lade over van het tv meubel.. daar zouden de knutselspullen in kunnen. Niet alles maar het meeste denk ik wel. Ook niet de meest ideale plek met een dreumes die alles leeg trekt. Maar waar laat ik de luiers en de make up van de dames? Ik verschoon altijd beneden. De voorraadkast heeft geen ruimte meer. Ik heb 1 klein kastje maar daar past het niet in. En verder hebben wij geen kasten in de woonkamer. Waar laat ik al die spullen?
Hahaha nou dat is een leuke afleiding. Heb je nog iets van een luiertas of rugzak die je gebruikt voor onderweg? Kan het daar niet bij in? Zo deden wij dat. Knutselspullen tja die staan bij ons onder de trap in de kast. Misschien nog eens tijd voor een grotere kast Wij hebben niet eens een zolder dus snap je gebrek aan ruimte.
Een leuke mand oid voor de luiers ed? Of een klein kastje voor makeup spulletjes en knutselspulletjes. En anders een grotere kast dan je nu al hebt staan. Dus het oude kastje eruit en een grotere er voor in de plaats.
Een grotere kast kan niet. Wij hebben geen lange muren maar allemaal kleine stukjes. Een vlizo zolder hebben wij wel gelukkig. Een mand of grote curverbak zat ik ook al aan te denken maar waar laat ik die dan
Misschien de luiers toch boven neerleggen en dan iedere dag luiers meenemen naar beneden? Verder denk ik aan een mand, poef met deksel, trolley. Kan je bij de salontafel zetten (mand of poef) bij het tv meubel of naast de bank?
Luiers en doekjes had ik altijd in de gang. In een luiertas die weer op de kinderwagen lag. Knutselspullen staan in de spelletjes kast en die staat niet in de woonkamer. Alles zit in een bak en als ze willen knutselen kan de bak gepakt worden. Make-up e.d in zowel de badkamer als onze slaapkamer. Maar ik snap je dilema hoor. Wij hebben nu twee lades in het tv meubel. Die wordt binnenkort vervangen en daar zitten geen lades meer in. Nu dus aan het bedenken wat ik met de playstation spelletjes, controlers e.d. aan moet.
Kun je niet zo'n trofast kast kwijt van de ikea met 5 of 6 van die bakken erin? Ik ga zelf zo'n hoge daarvan kopen en pleur daar al het speelgoed in van de meiden. die kast is maar 46 cm breed
Waar laat je de andere luiers dan die je op voorraad hebt ? Ik pakte ze gewoon uit de kast uit het pak als ik ze nodig had en de doekjes lagen of in de luiertas of in de keukenla (als ik ze niet op de eettafel liet slingeren) Waar bewaar je de haar elastiekjes, klipjes, haarborstel ? Kan de make up daarbij ?
Ik zou de luiers en doekjes in de luiertas bewaren. Heb je misschien foto's van je kamer? Dat we mee kunnen kijken of denken over de knutselspullen?
Zo een trolley ding van de Ikea met 3 bakken voor de luierspullen en andere kleine dingen. kan je ineens meerrollen doorheen heel het huis Raskog heet die
had ik maar die mept D elke keer eruit poef vind ik een hele goeie! @tuc ik ga even kijken of ik een foto heb van de huiskamer. Anders maak ik die straks even… het is hier nu ontploft (ik mag niet opruimen van man en hij is er niet zo goed in )
Ik sta wel versteld van wat jij allemaal in je salontafel hebt zitten . Wij hebben niet eens een kast in de woonkamer staan. Luiers enz zou ik gewoon uit de luiertas pakken of naar boven laten. Knutselspullen staan bij mij in de bijkeuken.
het is een grote salontafel hoor. De grote la kan via 2 kanten geopend worden en die zat echt bomvol Heb nu eerst alles opgeruimd uit de la. C & N hebben al hun spullen mee naar boven en alleen de papiertjes, kleurboeken van L en stiften enz liggen nog beneden. De loombandjes en strijkkralen (ja die lagen er ook in ) liggen nu in de voorraadkast.. ik had toch nog een plekje C heeft der make up mee naar boven genomen. nog niet helemaal opgeruimd maar ik kan er mee leven. Dit is de hele woonkamer waar ik sta is de keuken.
Misschien ook een oplossing: de ouderwetse stereotoren de deur uit En dan een hogere kast kopen voor onder de tv. En heb je een trapkast? Dan zo’b draaikast kopen voor in de trapkast. Die hangt net achter de deur en draait dus open. Daarachter kan je dan ook nog dingen kwijt en in de deuropening hangt dan die kast. Mocht je een trapkast hebben, kan ik je wel een foto sturen. Zo niet, dan heeft dat weinig zin
Hmmm... ik zou de oude laten staan Of dat kastje helemaal rechts vervangen voor een hoge kast. Maar,ja dat kost dan wel weer geld. (Zelf verbouw ik mijn halve hal omdat ik een spiegel had gekocht..)