Is het standaard dat als je kind net 4 wordt en dus naar de basisschool gaat, deze ook al trakteert? Mijn zoontje is nu 2x weesten oefenen en gaat nog 3x oefenen en dan wordt hij 4. Wordt er dan ook al getrakteerd doorgaans? Snap dat iedereen het zelf moet weten maar als dat meestal gedaan wordt doe ik het ook gewoon, maar weet niet hoe dat werkt.
bij ons op school mag je met de 4 jaar niet trakteren. als hij op een kdv op psz zit kan hij daar wel trakteren, maar hier op de basisschool mag het dus niet. (en logisch eigenlijk ook)
Milan zijn eerste schooldag was officieel op zijn verjaardag (op een donderdag). Ik heb dit uitgesteld naar de maandag daarop en hij heeft op de basisschool niet getrakteerd, wel op de psz..Ik heb het eigenlijk niet eens gevraagd. Het lijk me voor je kind over the top om zoiets spannends als zijn verjaardag meteen te moeten vieren op zijn nieuwe school wat ook al te spannend is met allemaal vreemde kinderen. Nee, al zou het mogen, dan nog zou ik er niet voor kiezen..
Nee op de basisschool heeft Amber toen niet getrakteerd.... wel op de psz als verjaardags- en afscheidstraktatie..