Leuk cadeau voor 5 jarige meid

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door MamaKitty, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou december komt er weer aan.
    Wat vind/vond jouw 5 of 6 jarige meid leuk aan speelgoed/spelletjes?
    Ik wil graag iets kopen voor haar waar ze écht mee gaat spelen en niet maar 1x.......

2. Pure

Pure Niet meer actief

Junior Monopoly, Vier op een rij, Wie is het, het zijn zomaar een paar spelletjes die het op de naschoolse opvang waar ik werk heel goed doen bij de meiden van 5 - 6 jaar. Leuke en niet te ingewikkelde spelletjes, die niet te lang (maximaal een half uur) duren. Verder is sieraden maken/kraaltjes rijgen ook favoriet. Of strijkkralen, daarmee maken ze de mooiste kunstwerkjes.

3. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    lego

evi poppetjes, kan mijn dochter uren zoet mee zijn met aan en uit kleden en ze "leven" in een groot poppenhuis kan ze friemelen met aan tafal zetten en naar bed brengen.

en iid spelletjes wat je samen met haar kan doen

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    mijn dochter heeft net voor haar verjaardag hinkel-twister gekregen! Is helemaal super! Kan alleen gespeeld worden, maar ook met meer. Net nog gebruikt voor het kinderfeestje, allemaal blije kleuters!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mijn dochter (net 4 geworden) hebben we een v-smile cyber pocket cinderella (hele mond vol) gegeven... is wel wat prijzig voor de sint ;), maar ze is er helemaal weg van.. tis alleen maar leerzaam dus niet duf spelletjes spelen.. ik was ook een beetje bang voor het "dit is 1 week leuk syndroom" maar nog steeds wordt er veel mee gespeeld.. ook zoonief (6 jr) kan t ding wel waarderen al gaat t dan (bijhorend spelletje) over prinsessen..

Verder vind ik het ook altijd errug moeilijk om iets leuk aan te schaffen waar ze langer mee spelen dan 1 dag.. ze hebben al zoveel..t wordt weer een lastige tijd..hihhihi

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Onze dochter is deze week 5 jaar geworden en zij heeft een Kiddiezoom pro (fotocamera) ik vond hem eigenlijik veel te duur voor een kado maar ze heeft er wel heel veel plezier van. Ze staat ermee op en gaat ermee naar bed. Ze pakte altijd mijn camera en maakte heel veel foto's.
    Onze speelkamer ligt al helemaal vol met speelgoed dus op nog meer zat ik ook niet op te wachten. Het is moeilijk. Kinderen hebben natuurlijk geen idee of iets duur is of niet.
    Op 5 dec. krijgt ze dus geen dure kado. Dat twister spel is idd een leuk idee. Succes en veel plezier.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Mijn dochter is helemaal fan van Littlest Pet Shop. Verder vindt ze knutselen erg leuk, dus knutselspullen doen het hier ook altijd erg goed.

En inderdaad spelletjes: Hinkeltwister, gewone twister, mens erger je niet, Monopoly junior editie, Party & Co Disney Editie en dr. Bibber zijn haar favorieten.

Als laatste natuurlijk de Wii en DS, blijven ook toppers.

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Misschien een lekker knutselpakket? Mooi papier, klei, allerlei frutseldingetjes om mee te versieren zoals lintjes, kraaltjes, schelpjes, van die oogjes, veertjes etc.

Bij de Hema heb je ook pakketjes die zijn kant en klaar superleuk, bijv. tasje versieren of zo. Ook bij de speelgoedwinkels wel eens gezien, armbandjes maken, kralen verven etc.etc.

Of je koopt een kant en klaar tasje dat ze dan zelf kan versieren, een T- shirt om te verven emt textieverf of stiften, een beker met de juiste verf om zelf wat moois te maken (bij winkels als de Pipoos vind je vast genoeg leuks!) een schildersdoekje met verf en kwasten......en een groot knutseltafellaken en schortje erbij!

Succes ! Groetjes!

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

hier is my little pony al bijna 3 jaar enorm favoriet! bij de ene dan, de andere is neit zo'n roze meisjesmeisje, dus die wil liever mooie dingen. petshop, en edelstenen vind ze geweldig. maar als ze op school iets mee mogen, dan hebben in de onderbouw bijna alle meisjes een pony mee.

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    knutselspullen doen het ook vaak goed bij 5-jarigen. barbies? verkleedspullen...
    ik heb geen meiden, dus noem even op wat de 5 jarige dochters van mijn zus en schoonzus leuk vinden

11. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Mini loco doos en boekjes, Evi en Steffi, potloden en papier om te tekenen, krijtbord, verkleedkleertjes, pop met kleertjes, (simpele) barbies. Dat vindt onze dochter van 5 jaar erg leuk.

Deel Deze Pagina