trakteren bij verlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door JongeMama2013, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Hebben jullie getrakteerd toen je met verlof ging?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik niet. Ik trakteer op m'n werk eigenlijk alleen als ik jarig ben geweest :)

3. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik denk dat ik tegen die tijd wel iets lekkers ga maken. Vind het eigenlijk wel een leuk idee nu ik het zo lees!

Heb genoeg lekkere recepten voor een heerlijk zoete traktatie, dat komt wel goed :D.

4. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ook niet. Wel een rondje gemaakt om iedereen gedag te zeggen :)
    Ik trakteer wel als ik terug ben :D

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik heb niet eens getrakteerd toen ik jarig was... Gewoon niks verteld ;)

Als ik met verlof ga, ga ik ook niet trakteren...

6. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik denk dat ik getrakteerd ga worden op een lekkere lunch! :)

Was bij laatste 2 zwangeren ook zo.

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik ga denk ik wel trakteren, juist omdat ik het anders nooit doe. Vrijdag is m'n laatste dag, dus mochten jullie en passant leuke suggesties hebben, dan hou ik me aanbevolen :)

Ga je eigenlijk zelf trakteren JongeMama?

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nee hoor, ik kwam in mijn verlof regelmatig terug en neem standaard al geregeld iets lekkers voor mijn collega's mee.

9. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Het is voor mij nog wel even wachten, maar ik ga niet trakteren..
    Ik heb namelijk stomme collega's, dus die ga ik niet verwennen met iets lekkers... Misschien een stinkbom ofzo muahahaha :p

10. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik heb niet getrakteerd toen ik met verlof ging en ook niet toen ik terugkwam.

Ik heb van mijn werk geen kaartje, bloemetje of felicitatie ontvangen met de geboorte van mijn zoon. (op enkele lieve collegas na)

Kan het nog steeds niet vatten aangezien de band goed is met iedereen. Zelfs met de directie. Maarja het zij zo

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik kom er echt niet mee weg hoor, niet trakteren.... Znder gekheid, ja ik trakteer wel maar vooral omdat iedereen dat enorm waardeert en ik het erg leuk vind om taarten te bakken!
    By the way bij de oudste ook langs gekomen met beschuit en muisjes en ook een kado gekregen, dat is wel standaard hier.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nee, niet toen ok met verlof ging. Natuurlijk wel beschuit met muisjes toen ik terug kwam.

13. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn dochter getrakteerd op mini marsjes enz. Wij hebben een grote afdeling, met verjaardagen doen we vaak met 6 man samen met taart enz. Maar dat vind ik overdreven als je met verlof gaat en iedereen vindt snoep lekker hier.

En wanneer de kleine geboren is beschuit met muisjes.

14. maiadebij

maiadebij Lid

30 dec 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons op de afdeling is het traditie om lekker uit eten te gaan met zn allen.

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Had er nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. Ook omdat we dan midden in de vakantie periode zitten. Ik heb wel 2 lieve collega's al horen smiespelen en doen erg geheimzinnig als ik in de buurt ben, ben benieuwd wat ze aan het bekokstoven zijn haha
    Ze hebben ook een poule op het werk gemaakt over het geslacht dus ze zijn wel allemaal heel betrokken. Heel leuk :)

16. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik heb kleine snoepzakjes gemaakt met een snoep speentje en blauwe/witte snoephartjes er in. Daar heb ik nog een kaartje aan gehangen.
    Dit in de postvakjes gelegd omdat wij onregelmatig werken en ik dus niet iedereen meer zag.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik werk op een klein kantoortje. Wij zijn in totaal met 4 personen :D.

Ik trakteer dus wel voordat ik met verlof ga volgende week vrijdag. Haal wat gebakjes bij de bakker voor bij de koffie/thee.

En na de geboorte denk ik dat ze bij mij thuis op kraamvisite komen en beschuit met muisjes komen eten. Dit deden ze bij Aiden ook. Gezellig!

18. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    Moet je eerlijk bekennen dat ik er nog geen eens over nagedacht heb.Kan mij ook niet herinneren dat andere collega's het gedaan hebben toen zij met verlof gingen.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

hier op koeken getrakteerd laatste werkdag
    manlief is in eerste week langs gegaan om beschuit met muisjes uit te delen

20. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Werk had 0,0 voor me gedaan... Heb zelf muffins gebakken en n toef botercreme erop en dan roze en blauwe muisjes door elkaar gestrooid erop gedaan. Toch de eer aan mezelf. Ik werk op n school, trouwens.

Deel Deze Pagina