Ik denk dat ik tegen die tijd wel iets lekkers ga maken. Vind het eigenlijk wel een leuk idee nu ik het zo lees! Heb genoeg lekkere recepten voor een heerlijk zoete traktatie, dat komt wel goed .
Ik heb niet eens getrakteerd toen ik jarig was... Gewoon niks verteld Als ik met verlof ga, ga ik ook niet trakteren...
Ik ga denk ik wel trakteren, juist omdat ik het anders nooit doe. Vrijdag is m'n laatste dag, dus mochten jullie en passant leuke suggesties hebben, dan hou ik me aanbevolen Ga je eigenlijk zelf trakteren JongeMama?
Nee hoor, ik kwam in mijn verlof regelmatig terug en neem standaard al geregeld iets lekkers voor mijn collega's mee.
Het is voor mij nog wel even wachten, maar ik ga niet trakteren.. Ik heb namelijk stomme collega's, dus die ga ik niet verwennen met iets lekkers... Misschien een stinkbom ofzo muahahaha
Ik heb niet getrakteerd toen ik met verlof ging en ook niet toen ik terugkwam. Ik heb van mijn werk geen kaartje, bloemetje of felicitatie ontvangen met de geboorte van mijn zoon. (op enkele lieve collegas na) Kan het nog steeds niet vatten aangezien de band goed is met iedereen. Zelfs met de directie. Maarja het zij zo
Ik kom er echt niet mee weg hoor, niet trakteren.... Znder gekheid, ja ik trakteer wel maar vooral omdat iedereen dat enorm waardeert en ik het erg leuk vind om taarten te bakken! By the way bij de oudste ook langs gekomen met beschuit en muisjes en ook een kado gekregen, dat is wel standaard hier.
Ik heb bij mijn dochter getrakteerd op mini marsjes enz. Wij hebben een grote afdeling, met verjaardagen doen we vaak met 6 man samen met taart enz. Maar dat vind ik overdreven als je met verlof gaat en iedereen vindt snoep lekker hier. En wanneer de kleine geboren is beschuit met muisjes.
Had er nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. Ook omdat we dan midden in de vakantie periode zitten. Ik heb wel 2 lieve collega's al horen smiespelen en doen erg geheimzinnig als ik in de buurt ben, ben benieuwd wat ze aan het bekokstoven zijn haha Ze hebben ook een poule op het werk gemaakt over het geslacht dus ze zijn wel allemaal heel betrokken. Heel leuk
Ik heb kleine snoepzakjes gemaakt met een snoep speentje en blauwe/witte snoephartjes er in. Daar heb ik nog een kaartje aan gehangen. Dit in de postvakjes gelegd omdat wij onregelmatig werken en ik dus niet iedereen meer zag.
Ik werk op een klein kantoortje. Wij zijn in totaal met 4 personen . Ik trakteer dus wel voordat ik met verlof ga volgende week vrijdag. Haal wat gebakjes bij de bakker voor bij de koffie/thee. En na de geboorte denk ik dat ze bij mij thuis op kraamvisite komen en beschuit met muisjes komen eten. Dit deden ze bij Aiden ook. Gezellig!
Moet je eerlijk bekennen dat ik er nog geen eens over nagedacht heb.Kan mij ook niet herinneren dat andere collega's het gedaan hebben toen zij met verlof gingen.
hier op koeken getrakteerd laatste werkdag manlief is in eerste week langs gegaan om beschuit met muisjes uit te delen
Werk had 0,0 voor me gedaan... Heb zelf muffins gebakken en n toef botercreme erop en dan roze en blauwe muisjes door elkaar gestrooid erop gedaan. Toch de eer aan mezelf. Ik werk op n school, trouwens.