Trakteren KDV

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Bones, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bones

Bones Actief lid

12 jun 2015
    281
    80
    28
    Over 2 weken wordt mijn zoontje 1 jaar. Ik ben al een tijdje aan het zoeken wat er moet worden getrakteerd. Heb al veel leuke dingen gezien om te maken.
    Maar nu het probleem. Mijn man en ik zijn beide militair en net in deze week hebben we een oefening en mogen we geen vrij nemen. Dus kan niks vers maken ofzo. We zijn ook pas laat klaar dus heb dan savond's niet heel veel zin om nog wat in elkaar te zetten.
    Heeft iemand een idee wat leuk en makkelijk is.
    Het is voor een gemengde groep. 0 tot 4 jaar.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Knijpfruit leuk verpakken? Of een banaan of ander fruit? Als je Google gebruikt kom je heel veel leuke en simpele traktaties tegen. Wij hadden bananen minions laatst. Zegt deze leeftijdsgroep misschien niet veel, maar je zou ook piraten kunnen maken of auto's e.d.

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Zakje popcorn? Mocht bij ons wel. Schaapjes ervan maken.
    Hoofdjes aan de voorzijde met plukje watten als haar en plukje watten als staart.
    Goed voor te bereiden!

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Vragen of je een weekje later kunt trakteren. Daar merkt je kleine toch nog niks van.

5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Dit!

6. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Soepstengel met daaraan een touwtje en hier 3 nippit chippies aanmaken met een visje erbij. Heb je een vishengel. Goed inpakken in folie of een tasje en dat houdt wel een paar dagen :)

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Voor de kleintjes Danoontjes en de oudere Smoeltjes ofzo? Was hier altijd een groot succes!!

8. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    rozijntjes

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
  10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind de nemo mandarijn geniaal! Maar ik zou bij 1 en 2 jaar gewoon een week later trakteren en de verjaardag een week later vieren want je kindje merkt dat toch nog niet.

11. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Cool he! Heb hem zelf niet gebruikt (zag het te laat) maar dl lag slap vd lag toen ze dit zag (rond 2 jaar). Oudere kindjes zullen het allemaal wel herkennen en jongeren, ouja die hebben leuk iets met bewegende oogjes.

12. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Gewoon iets wat niets vers is? :p Bij de Hema hebben ze kleine cadeautjes (puzzel, boekjes, vingerpoppetjes etc) voor €1/stuk :)

13. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

En wat heb je gedaan? Je zoontje is inmiddels jarig geweest.
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina