Ik ben van plan om de visite cupcakes te trakteren na de bevalling, maar ik zoek nog iets voor de kids. Het gaat om ongeveer 10 kids en ik wil graag iets speciaals geven. Ik zat al te denken om een flesje te vullen met snoepjes of een zakje met snoep en een speentje. Maar ik zoek nog steeds naar ideeen die niet te duur zijn en bestaat uit iets van snoep en een kleinigheidje. Hebben jullie nog ideeen? of heb je zelf iets speciaals gegeven?
k had toevallig net zo'n topic geopend.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/385102-trakteren-op-basis-school.html
Kijk eens op de site van Het leukste warenhuis | Dailystyle - Warenhuis heel goedkope spulletjes om zelf aan het werk te gaan
Leuk idee! Kun je die dan ook nog invriezen? (ook als ze al bevroren zijn?) Wilde misschien zoiets doen voor de kraamvisite.
@ namoli: dankjewel, hier kan ik wat mee. @ all: ik ben niet op zoek naar de traktatie maar naar het extra bedankje zoals een speeltje. Ik zoek dus nog steeds neutrale bedankjes voor kids.
Een cadeautje weet ik zo niet, maar wat lekkers wel. Voor na mijn bevalling gaat mijn beste vriendin van die bladerdeegstengels maken. De top doopt ze in witte chocolade, wat dan weer in blauwe of roze muisjes gedoopt wordt. Heel leuk en lekker!
Dit kan heb ik ook gedaan. Zodra ze in de muisjes gedipt zijn even laten afkoelen en dan weer de doos in en vriezer. Ong. uurtje voordat visite komt eruit halen en je hebt wat lekkers.
Ik heb nu bij jamin kleine flesjes gekocht en ik denk er aan om bij xenos bad eendjes te kopen in een zakje te doen met spekjes en een klein kaartje er aan.
Cakepops? (kleine cake balletjes op een lolliestokje gedoopt in (gekleurde)chocola) en dan leuk decoreren.
Ik was hier aan het denken om bellenblazen te kopen en daar zelf een wikkel voor te printen en erop te plakken om uit te delen in de klas van zoonlief. En dan een muffin ofzo erbij met blauwe glazuur... Iets in die richting.