Hallo dames! Vanmorgen werd ik gestript. De vk zei dat mijn baarmoedermond te dik was waardoor strippen niet helemaal gelukt was, wel rijper gemaakt en vliezen beetje los gemaakt. Maandag komt ze weer.... Alleen ik zie het tegenop want vond het echt onprettig . Wie heeft het ook gehad en hoe verder is gegaan?
HIer geen ervaring, maar vervelend dat je er nu zo tegen op ziet. Heb wel gehoord dat het geen aangenaam gevoel is. Nu maar hopen dat het doorzet en dat ze het maandag niet opnieuw hoeft te doen. Succes en sterkte!
Toevallig ben ik afgelopen woensdag gestript. Ik had zelf al 1,5-2 cm ontsluiting waardoor ze goed kon strippen. Ik vond het vervelend maar redelijk te doen qua pijn. Helaas had het niks geholpen en ben ik afgelopen vrijdag WEER gestript. Dit was zeer zeer pijnlijk en lag echt tegen het plafond aan, maar goed tanden op elkaar en het duurt maar even, ik heb het er graag voor over. Ik denk dat het nu ook pijnlijker was de 2e keer omdat ze het misschien nog harder deed en de 1e keer pas 2 dagen daarvoor was dus het was al wat geirriteerd. Helaas heeft het deze keer OOK niet geholpen en heb ik maandag een afspraak in het ziekenhuis staan om inleiden te bespreken. Maar wie weet lukt het bij jou 2e keer wel en heb je snel je beeb in je armen ennuh...ieder lichaam is anders en reageert anders dus wie weet valt het jou mee de 2e keer. Succes!
Ik ben gestript op 39.3 weken, had namelijk al 3cm ontsluiting! Een half uur daarna onmiddellijk weeen beginnen krijgen, tegen de avond sterke weeen (ondertussen 4cm).. maar toen gingen de weeen weer liggen -verschrikkelijk!!!- Ben in het ziekenhuis gebleven en volgende morgen heeft gyne mijn vliezen gebroken! Ondertussen wel al ruim 4cm en baarmoederhals helemaal verstreken! Gelukkig hebben ze mijn vliezen gebroken, want anders ging onze 'kleine' man veel te groot zijn!
Hoi Ik ben gestript bij 41.0 om kwart voor elf in de ochtend had toen ook von nog maar een cm dus bij mij deed het enorm zeer id tegen het plafond zeer omdat ze ook nog heel diep moest zeg maar. Om kwart over elf begonnen wel de weeen Helaas wel rugweeen met veel pijn maar ze maakte geen cm helaas. Om 8 uur in de avond 2 cm toen toch maar vieze breken resultaat weeenstorm en om half elf nog maar 2 cm Uiteindelijk is hij toch in het zh geboren.met 41+1 om 04.32 in de ochtend Liefs paula Ik hoop dat je snel je kleine mag verwelkomen na een fijne bevalling
Ik ben bij de eerste gestript bij 41wk+2dg om 17.15u. Was gevoelig, niet heel pijnlijk. Het had gelijk resultaat en om 02.06u 's nachts is onze dochter geboren. Moet eerlijk zeggen dat ik ook heel verbaasd was dat het zo'n resultaat had eigenlijk omdat je ook vaak hoort dat het niets doet, maar het kán dus zeker werken! Veel sterkte en succes met de laatste loodjes!
Dames, bedankt voor jullie reacties. Doet me goed om zo te lezen. Het verschilt gewoon per persoon. Ik probeer morgen zo ontspannen mogelijk... Hoop dat ik dan ontsluiting heb en het doorzet!
Wat vervelend dat het niet kon. Word je woensdag dan ook ingeleid of ga je alleen op controle? En hou jezelf voor dat je je kleine nu echt snel in je armen hebt. Hooguit nog 4 lange dagen. Ik weet hoe vervelend het is om het nog te moeten uitzingen. Veel sterkte en ik hoop dat je beebje snel geboren mag worden.
Hè, balen zeg voor je! Moet je woensdag naar het ziekenhuis voor een afspraak om in te leiden zeker? Hopelijk begint het voor die tijd alsnog vanzelf! Sterkte hoor!
Dames, hier ben ik alweer! Op die woensdag ging ik voor controle naar het zkh, die gyn zei kom maar vanavond weer, blijf je slapen, de volgende dag werd ik om 8u ingeleid en om 21.21 bevallen van onze zoon!
Dank jullie wel! Alles is goed gegaan, wel heel heftige en zware bevalling gehad, om 8u werd ik ingeleid, om 4uur 4cm ontsluiting en kreeg ruggenprik, om 20uur kreeg ik persweeen, onze zoon werd met pomp gehaald en ik werd ingeknipten om 21.21 is hij geboren. @Muisje88, het is onze eerste....