trakteren op kdv

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by leonieb, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dat ligt er een beetje aan. of de groepen vaak samen zijn of helemaal nooit. waar ik eerst werkte was je nooit met de ander groepen samen.

maar nu werk ik op een klein kinderdagverblijf en daar doen somige ouders het wel.

een tip voor alle mama's het is ook best leuk om aan de juffies te denken. bij ons merken we wel dat dit eigelijk altijd wordt vergeten.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb alleen voor zijn groep gedaan
    Ze hebben bij ons echt apparte groepen.

NAtuurlijk ook niet de juffies vergete, heb 2 dozen merci gegeven, waren ze heel erg blij en misselijk hahaha

3. Ik heb het nagevraagd, op het kdv waar Jelle zit (4 groepen) trakteren ze eigenlijk altijd alleen de kindjes die op die dag aanwezig zijn. Ik had gedacht de hele groep, maar tja, als dat nou de gewoonte is...
    En de leidsters natuurlijk ja.
    Ik heb ook die vingerpoppetjes van de Ikea gehaald (2,99 per 10), iemand had het er al over op pagina 1.
    En dan maak ik ze met een elastiekje vast aan een doosje rozijntjes. Ik zet het dan in een half toiletrolletje zodat het overeind blijft staan, dan kan ik daar meteen op zetten dat het van Jelle is die 1 wordt :p
    Ik heb het al helemaal uitgedacht, nou de uitvoering nog ;)

Voor rozijntjes zijn er toch geen allergieën, wel dan?

4. leonieb

leonieb Lid

Aug 15, 2007
    79
    0
    0
    hallo allemaal,

bedankt voor het meedenken! Mijn dochter heeft inmiddels getrakteerd, een foto staat in mijn album.

Ik heb een nijntje uitgeknipt en die op een papieren beker geplakt, heb er een bellenblaas en nijntjekoekjes ingedaan.

De leidsters was ik ook niet vergeten, voor hun had ik een doos slagroomsoesjes meegenomen.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb heb bad dieren bij het kruidvat gekocht (eendjes, kikker, korkodil etc.).
    En daar een doosje jip en janneke rozijnen bij gedaan. Samen ingepakt en een sticker erop gedaan met Hoera, Rosalie 1 jaar. Verder geef ik nog wat vers fruit mee voor de ukkies. En voor de leidsters koop ik nog iets van kerstkransjes ofzo.
    Knutselen ga ik volgend jaar doen.

Maar jullie hebben echt leuke ideeen voor volgend jaar.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Heeeel erg leuk geworden leonie!

Ik heb trouwens de hele groep getrakteerd en voor de leidsters had ik een doos tommies (mini tom pouches)

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

Veel dingen doen me trouwens denken aan mijn eigen schooltijd ;)

Share This Page