Ik zou me gewoon een beetje lullig voelen tegenover de jarige als ik als tiende zou zeggen: "nee bedankt." Dus ik zou dan waarschijnlijk toch iets nemen, gewoon voor het fatsoen. Je doet toch je best als jarige... Maar ik ben gelukkig niet aan de lijn en zou gewoon lekker vreten
Een bos wortelen. Een bos radijsjes. Een doos van dat afvalpoeder. Een sportschool abonnement (als je ruig wilt doen)
Ja haha ik heb dat dus ook! Dus nu dacht ik het voor te zijn en 50/50 te doen. Ik denk dus iets van bekertjes fruit (wat zal ik erin doen wat ik de avond ervoor erin kan doen?) en koeken of zo
Ik zou doen net wat Tuc heeft gemaakt. Een grote schaal en daar leg je dan druiven, tomaatjes, komkommer, selderij, kaasje, worst op met dipsausjs en voor diegene die toch zoet willen soesjes en mini tompoucejes.
Een zak met mini Kitkat twix enz enz... In een pot doen en centraal neer zetten. Kunnen ze zelf kiezen of ze wel echt op dieet zijn Ik durf te wedden dat die binnen een paar dagen op is!
En dan zitten de mannen aan de fruitsla omdat de vrouwen hen verslagen hebben in de race naar die paar soesjes
Een geliefde snack hier tijdens verjaardagen is een bakje met kruidentuintje (van johma) met steeltjes komkommer, wortel, paprika erin.. Ik snijd ze smorgens en smiddags worden ze gegeten
Maak leuke fruitspiesjes ofzo. Kan je zoveel mee varieren. Stukje kaas er tussen of een poffertje of alleen maar fruit. Hier altijd heel populair met druiven, banaan, aardbei, klein stukje kaas of worst (rolletje kipfilet bijvoorbeeld)
Kan je niet broodjes bestellen, dat iedereen van tevoren op een lijst aangeeft wat hij/zij wil? Niet helemaal gezond maar ook niet helemaal slecht
Ik ben fan van de enorme pot spekkies ! Mijn werk is oa aan de balie en dat Kan lekker tussendoor. Iedereen neemt altijd teveel (sorry vind ik dan wel grappig) en het schijnt dat ze niet mega veel calorieën hebben (zelf geen verstand van )
Mijn collega trakteerde laatst op tomaat mozzarella spiesjes, heeeeerlijk!! https://www.brendakookt.nl/2013/08/25/caprese-spiesjes/
Ja maar dan kan ik dus meer dan de helft mee terug nemen. Zit ik er thuis mee. En ik eet zelf geen suiker dus ja
Ik zou een schaal soesjes neerzetten en dan hebben de mannen geluk als de vrouwen eraf blijven. Ik ging er echt niet te moeilijk over doen. Bij mijn huidige baan werk ik met 2 a 3 mensen per dag. Ik vraag dan of ze iets lekkers willen van de bakker. Bij mijn vorige baan werkte ik in een groep van 30 a 40 man en daar was t gebruikelijk om iets van koeken neer te zetten of zakken minimarsen/twixen etc.