Zo nog een topic van mij ben namelijk echt extreem inspiratieloos me kleine meid word bijna 3 jaar En heb nog niet echt een top cadeautje voor haar. Ze heeft al vrij veel dat ik niet wat leuks kan bedenken. Ook vind ze alles leuk en is ze nergens ''fan'' van zal maar zeggen. Dus wat kregen jullie kindjes met 3 jaar? of iemand leuke ideeetjes
Een fiets van papa en mama. Sem heeft al ontzettend veel speelgoed, dus nu gaan we voor een fiets. Sem's nichtje kreeg toen ze 3 werd, een fiets en rolschaatsen. Hartstikke leuk!
hebben ook aan een fiets zitten denken. Maar ze kan nog geen eens goed op de driewieler fietsen, zal een klein fietsje met zijwieltjes dan wel een succes zijn?
loopfiets vind ik erg lijken op de loopauto maar ben eruit het idee van fiets even laten bezinken en gaat toch een fietsje worden. Ze word 3 en in de zomer is ze dan 3,5 jaar en vind ik het toch wel kunnen met leeftijd. Anders word het met de 4 jaar en meestal fiets je in de winter niet dus in de zomer is ze dan alweer 4,5 jaar en vind ik het zonde dat ik het niet eerder geprobeerd heb. Iemand nog leuke tips waar je een leuke roze prinsessen fiets kan vinden ?