Wat een leuke site!! Hier ook een probleem dat mijn dochter bijna 3 jaar word. En tuurlijk willen we gaan trakteren op de psz, maaar ik zat me suf te denken! En nu weet ik het!! Bellenblaas met een wikkel erom heen met de foto van Anoeska erop! Wat geef je aan de juffen?
Bekijk bijlage 155667 brandweer auto's gevuld met Drinken, bellenblaas, stoepkrijt en wat snoepjes. was een groot succes! en kreeg er veel complimenten over
Is zeker een leuke site, daar had ik ook al gekeken. Maar ik was vooral benieuwd naar jullie creaties en dan vooral of het moeilijk of makkelijk te maken was. Deze lijkt mij erg leuk om te trakteren, zoontje is gek op giraffen. traktaties - danoontje giraffe zelf maken Heb net al zitten proberen, maar het giraffenhoofdje kukelt steeds om, staat niet stevig op dat muizentrappetje. Iemand daar een idee voor? Het valt me trouwens op dat er een helebole traktaties zijn waar een kleinigheidje/cadeautje bij zit voor de kindjes. Dat is toch echt iets van de laatste jaren of niet? Toen ik nog op school zat werd dat nooit gedaan.
Ja het zal wel van de laatste jaren zijn, want wij kregen vroeger idd ook alleen snoep. Maar op de creche is er vaak een cadeautje bij. Ik vind de Bert en Ernie danoontjes erg leuk. Wou eerst windmolentjes, maar die kosten hier 2 euro per stuk. Dat vind ik een beetje duur. Dus die danoontjes is een goed alternatief. Maar zou je het haar van wol kunnen maken? Lijkt me een beetje slap toch?
Ts, jij hebt inmiddels getrakteerd maar misschien inspiratie voor de andere. Levi heeft gister op de psz piraateierkoeken uitgedeeld.
Nou ik maak het niet te gek. De kinderen kijken toch alleen wat er in zit en niet naar hoe het er uit ziet. Heb ook wel het idee dat sommige moeders op het kdv het nog fantastischer willen doen dan de ander. Ik pas daarvoor. Ik bak gewoon muffins in leuke gekleurde muffinvormpjes. Beetje glazuur en minismarties erop, klaar. Om het extra feestelijk te maken zou ik ze in een muffinstandaard kunnen zetten met in iedere muffn een leuk parapluutje of zo. Maar in principe vind ik de muffins op zich ook al goed. Als er geen zoet getrakteerd mag worden zijn hartige muffins een goed alternatief.
ik heb afgelopen week de traktatie gemaakt voor de dochter van mijn vriend, die werd dan al wel 8, maar volgens mij kan dit voor elke leeftijd wel. bekertjes van de action, vers fruit erin, vorkje erbij en klaar
Bekijk bijlage 163777 dit hadden wij gemaakt, wel wat werk, maar wel erg leuk geworden. Je kan de keuze in traktatie zelf kiezen.
Heb net 15 van deze besteld: Mini Strandsetje - Lobbes.nl Die gaat onze dochter trakteren op psz ivm verhuizing. Aangezien we naar Zeeland gaan verhuizen wil ik minibolussen laten maken en die erbij doen.
Ik maak ook altijd iets voor de traktaties,maar geen muffins want dat is echt niet hartig hoor met glazuur en smarties
Dit jaar ga ik trouwens als afscheid cupcakes voor de ene maken,versierd als lieveheersbeestje(dit moeten de kinderen dan meenemen naar huis want er mag niet gesnoept worden).De ander trakteerd mini sandwiches.
ik heb er geen foto meer van helaas maar toen mijn oudste zoon van de ene naar andere school ging heb ik plastic bekertjes gevuld met n siroopstick( bij AH ) rietje , stokje met spekkies en n bellenblaas met eigen label eromheen (uitgeprint ) ingepakt in n muffinzakje en lintje erop en klaar
Jitte trakteerde gewone bellenblaas (van de action) met een doosje rozijntjes en voor Jelle had ik bij lobbes.nl (daar hebben ze heel veel leuke traktatie dingen) bellenblaas in de vorm van een smiley besteld en daar een doosje dummies bij gedaan, cellofaantje erom met een leuk lint vastgemaakt en voila! Alles bij elkaar een half uurtje werk voor 30 traktaties...
M heeft een houten doosje (xenos) zelf beschilderd en met bloemstickers (hema) beplakt. Daarin rozijntjes en wat gedroogd fruit (aardbeitje, stukje papaya, stukje kokos). Ik ben heel erg blij dat snoep zoals spekkies absoluut niet de bedoeling zijn op M's psz en dat gebeurt gelukkig ook niet. Ook geen vlees trouwens. Meestal toch wel een doosje rozijntjes en daar zijn de kids superblij mee, bij het afscheid wel wat uitbundiger: stoepkrijt, potje met zonnebloemzaadje, bellenblaas oid. Die bekertjes met vers fruit + ballon zien er ge-wel-dig uit. Ik snap echt niet waarom de heersende gedachte lijkt te zijn dat 'snoep moet als het een feestje is' ... Heb hier op het forum ook al eens foto's gezien van iemand die minikrentebolletjes met doorzichtig folie (rood) had omwikkeld en daar lieveheersbeestjes van had gemaakt. Ook heel erg leuk!