Mijn dochtertje wordt over 3 weken 3 jaar, en nu mag ze natuurlijk trakteren op de psz. Iemand ideetjes voor een leuke en originele traktatie?
Weet niet of je een beetje van knutselen houdt, maar ik zag onlangs iemand en die had van papier enzo de rugzak van Dora nagemaakt. Kindjes van die leeftijd vinden Dora erg leuk. En in die rugzak zat voor iedereen een kleinigheidje (doosje rozijntjes met daarop ook iets van Dora geplakt). En misschien een Dora kleurplaat erbij, gewoon printen van internet. En als het voor niet teveel kindjes is, zou je dus ook per kindje zo'n rugzakje kunnen maken.
Zag dat je ze hier zelfs kon bestellen voor 1.25 euro per stuk. Of als doe het zelf pakket: http://www.chebbe.nl/index.html
Doosje rozijntjes in zwart papier met rode vleugeltjes als n lieveheersbeestje met op de vleugels 3 stippen. Of dat zelfde maar dan in de vorm van n bootje met nr 3 op de zeilen. Moet je als mast alleen wel n satee prikker ofzo gebruiken en weet niet of dat handig is bij die ukkies bedenk ik me nu... Dat bootje kun je ook van appel partjes maken trouwens. Een iets minder gezond idee: een ketting van drop of fruitveter met een paar nibbit rondjes eraan geregen. heb nog wel meer leuke ideetjes maar daar zit dus allemaal zo'n satee prikker bij....bvb stukjes fruit aan elkaar gespiest enzo...maja ben altijd zo bang voor ongelukken met die prikkers...