Kan dat Bo-bike zitje ook wat verder naar achteren?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dominique71, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

sinds kort zit mijn zoontje van 2.5 achterop de fiets in het kinderzitje - ik heb een Bo-bike zitje.

Zijn er meer die merken dat het kind helemaal tegen je aan zit geplakt aan de achterkant? Ik heb aan de achterkant nog een heel stuk bagagedrager over, maar het arme kind zit zo'n beetje om mijn billen en onderrug gekruld. :oops:

Is hier iets aan te doen? Zit het bij andere merken zitjes anders?

Groetjes,

Dominique

p.s. ik heb geen extreem dikke billen, hoor (echt niet echt niet), maar het voelt wel zo als mijn zoontje achterop zit! :(

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow, nee geen last van. En ik heb HELE dikke billen! ;)
    Dus ik neem aan dat het zitje dan wel verder naar achteren kan bij jou.
    Heeft de fietsenmaker het erop gemonteerd?

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ja, braaf door de fietsenmaker. Kent echt niemand dit probleem? Ik zie wel meer vrouwen zo fietsen ... Alleen sommigen dan weer niet.

Wat is jullie geheim?!

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zitje moest ook verder naar achter en hij zat ook schuin naar voren. Ik heb een verlengstuk gekocht waardoor je het zitje een stukje naar achteren kan plaatsen. Gewoon even langs je fietsenmaker gaan.

5. kristel

kristel Niet meer actief

Ik herken het probleem ook niet. Ik heb zelfs soms ook mijn zoontje van bijna 6 achterop en dat gaat ook goed. Ik heb zelf een batavus crescendo en ik heb ook verlengstukjes erbij (geplaatst door de fietsenmaker!). Dat zal bij jou wellicht ook nodig zijn. De bevestiging onder het zadel blijft hetzelfde, alleen die andere 2 pootjes worden dan verlengd met ongeveer 10 a 15 cm.

6. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hier zat mijn zoontje ook bijna in me.
    Maar door hem anders te monteren en met een verlengstuk zit hij nu prinsheerlijk!!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Een verlengstuk inderdaad! Die hadden wij dus ook niet, nou dat ging inderdaad niet. Zak gewoon tegen me aan zowat.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben ook een verleng stuk ervoor moeten halen anders kon ik hem haast niet vast maken ivm dat me zadel in de weg zat.

Deel Deze Pagina