Meisje doet oproep voor kerst

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door stressbal, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stressbal

stressbal Niet meer actief

Cookies op AD.nl

Mijn moederhart breekt.

Zou het liefst nu nog die kant op vliegen om haar te halen :(

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja ach vreselijk he :( snap niet dat dat meisje nog niet is geadopteerd wat een lieverd!

3. stressbal

stressbal Niet meer actief

Ja ik zag dat koppetje en dacht alleen maar ow gos arm kind..

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    :( Wat hartverscheurend.. Ik hoop dat ze door deze aandacht snel geadopteerd wordt!

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij zouden haar zo in huis nemen, echter is adoptie voor ons geen optie aangezien je daarvoor flink in de slappe was moet zitten. Adoptie is tegenwoordig eerder een kind kopen en daarvoor hebben wij het geld niet.

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

En ik zit dadelijk in de kerst zonder kindje! zou haar zo willen adopteren maar ja zoals Marnatman al zegt...en wij hebben geen centen. 😥

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ohhh wat een schatje.
    Als ik het geld had zal ik haar zeker in huis willen.
    Mijn nichtje heeft ook een kindje geadopteerd, maar dan moet je wel echt geld hebben.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Precies dit. :(

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik vind dit verhaal van twee kanten heel erg.

Ten eerste natuurlijk super verdrietig voor dit meisje dat ze geen warm thuis vindt.

Aan de andere kant super verdrietig voor de biologische moeder. Zoals ik het dus lees heeft die moeder een ongeluk gehad waardoor ze niet meer voor haar kinderen kan zorgen. Haar kinderen worden dus bij haar weg gehaald en dan ook nog eens uit elkaar gehaald bij verschillende gezinnen. Dit is niet de toekomst die je voor ogen hebt wanneer je kinderen krijgt.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Helemaal mee eens!

Als ik zie hoe onze oudste, geadopteerd uit china, met zijn identiteit en levensvragen en hechtingsproblemen worstelt..

Vreselijk wat er hier gebeurd is voor alle betrokken partijen.

En heel erg naar dat dit meisje niet bij haar pleeggezin kan of mag blijven wonen! Ze hadden haar bij een pleeggezin kunnen plaatsen die langdurige zorg op zich konden nemen. Nu wordt ze weer uit haar vertrouwde omgeving gehaald wat heel slecht is voor de hechting en weer traumatiserend werken zal.

11. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

WoW verbaasd me echt hoe duur dat is!!
    Arm kind! Hopelijk mag ze toch echt een mooi plekje vinden.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kind adopteren is indd erg duur. Niet voor iedereen weggelegd. Als je kinderen met medische problemen adopteerden krijg je wel eerder een kind maar veel durven dit niet aan. Je betaald veel geld en de keuze valt dan toch vaak op een "gezond" kind. Minder kosten, meer zekerheid en niet iedereen wil de zorg hebben voor een kind met een beperking.

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113

Een kind kopen vind ik wel een hele grote uitspraak hoor. Kinderen zelf kosten ook veel geld en een adoptie kind heeft veel begeleiding nodig etc.

Wel ontzettend sneu voor dat kindje!

Deel Deze Pagina